weer terug na miskraam

hoi dreamgirl

spannend,ik hoop voor je dat het raak zal zijn.
je had 7 febr toch al ongi moeten worden?
ben je al vaker overtijd geweest?
ik ga heel hard voor je duimen..

liefs silke

Ik kan het niet geloven: ik ben zwanger!!!!!!!!!!! Vanochtend getest en al binnen een minuut, stond er zwanger. Echt geweldig, moet er nog een beetje aan wennen, tis nog zo onwerkelijk, maar ik ga er lekker van genieten.

X Dreamgirl

hoi dreamgirl

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
super net nu je had gedacht dat het deze maand niks zou worden zo zie je maar weer!
geniet ervan.
gooi je ook nog wat glitters mijn kant op?mischien helpen ze mij.
laat je nog eens weten hoe het met je gaat?

liefs silke

Hai,

Zo ik haal ons topic weer even naar boven hoor. Hoe gaat het met je? Hier met mij alles goed, begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat het nu goed gaat komen. Ben nu al 5,5 week! De vorige keer ging het mis bij 5 weken dus het is nu een soort overwinning voor me dat het nu al verder is (al zegt het natuurlijk niks, maar toch). Ik moet over drie weken naar verloskundige voor een intake gesprek en een echo, spannend hoor ik kijk er erg naar uit. Verder voel ik me goed, wel heel moe en zere borsten, en soort spanning in mijn buik, maar dat hoort er bij zeggen ze.

Ben zeer benieuwd hoe het met jou gaat. Wanneer is je NOD of je ei-sprong?

liefs Dreamgirl

hoi dreamgirl

leuk weer wat van je te lezen iik ben blij dat het goed met je gaat!
voel je je nu ook anders dan de vorige keer?

ik heb zelf vandaag een ovulatie test gedaan en die was positief dus alles is nu weer een beetje goed op regel.
de twee verschrikkelijke weken van wachten komen er dus weer aan ik vind vooral de laatste dagen voor mijn nod het ergste.maar ja we zullen wel weer zien.

laat je het wel even weten als je je echo gehad hebt.

liefs silke

Hai,

Sorry kijk niet meer dagelijks hier, maar zal je regelmatig opzoeken hoor.

Ik voel echt veel meer gerommel in mijn buik, steekjes en zo. Ben nu ook af en toe misselijk en heb een vieze smaak in mijn mond. Gelukkig niet elke dag, maar vandaag bijvoorbeeld weer wel. Nog twee weken wachten tot de echo pfff tel de dagen echt af hoor.

Jij moet nu nog een weekje wachten voor je NOD of niet? Verder alles ok?

Liefs dreamgirl

hoi hoi

gelukkig gaat nog steeds alles goed met je ik zal blij zijn als ik mijn volgende zwangerschap ook weer   kwaaltjes krijg.
ik moet idd 2 maart zo ongeveer ongi worden ik heb af en toe wel al krampen dus heb er niet te veel hoop in maar ja is weer afwachten het lijkt alleen wel of de dagen nu ineens veel langzamer weerom gaan daar zul jij ook wel last van hebben met je echo de tijd lijkt veel langzamer te gaan.
ik hou je op de hoogte.

liefs silke

Terug
Bovenaan