weer terug na miskraam

hoi iedereen

gentell gefeliciteerd!!!!!!! geniet van je zwangerschap.

ik heb even een vraag ik ben zelf net weer ongi geweest is net een paar dagen weg maar nu heb ik vandaag een positieve ovulatie test maar ik vraag me af of dat wel kan kloppen zo snel na een ongi weten jullie of dat kan zo snel?
vanavond voor de zekerheid toch maar even klussen.

liefs silke

Hoi Silke,

Wat gek dat je al zo snel een eisprong hebt, maar als die test dat zegt zal het wel zo zijn toch?

Meiden, ik ben de komende 2 weken razend druk dus heb niet veel tijd om te schrijven. Bovendien is het denk ik wel even goed om ook niet elke dag op dit forum te lezen (in het kader van het er niet te veel mee bezig zijn zeg maar). Maar zodra ik weer kan, neem ik weer even een kijkje. Heb 7 feb NOD dus rond die tijd zien jullie me in ieder geval wel verschijnen.

Succes en groetjes dreamgirl

hoi dreamgirll

een wijs besluit om er even wat afstand van te nemen we hebben dit zelf ook besloten we hebben een vakantie geboekt en gaan even lekker met ons gezin een weekje weg van alles en het bezig zijn met opnieuw zwanger worden.
ik heb denk in ongeveer 5 feb mijn nod dag als ik uit ga van mijn ei en tegen die tijd zal ik hier ook wel weer zijn want ik word altijd toch wel weer nieuwsgierig.

liefs silke

Hey Silke,

Ik haal ons topic maar weer even naar boven aangezien het weer bijna NOD-tijd is. Ik had even goede hoop, had namelijk veel symptomen (moe, zere borsten, puisterig, veel witte afscheiding, vergeetachtig), maar sinds vandaag heb ik al wat bruine afscheiding wat voor mij altijd een voorbode is op mijn ongi. Dus morgen of donderdag zal ik wel ongesteld worden, op naar de volgende ronde maar weer. Ik wist ook eigenlijk wel dat het deze keer een kleine kans was, maar stiekem hoop je er toch weer op!

Hoe is het met jou? Jij had vandaag je NOD toch, zag ik aan je laatste berichtje. Hoop wat van je te horen!

Liefs dreamgirl

hoi hoi

alles goed hier ik heb een tijdje niet op het forum gekeken om even te proberen wat afstand te nemen maar dat maakt voor mij dus niks uit want ik ben er toch nog wel mee bezig ook al kijk ik niet meer op het forum .
vrijdag ben ik weer ongesteld geworden we   hadden toch wel een beetje gehoopt dat het raak was deze keer ik had ook allemaal vage klachten misselijk en moe maar ja hellaas toch weer ongesteld geworden.
ik denk dat de klachten mischien ook wel tussen de oren zitten omdat ik het zo graag wil dat je alles in je lijf meteen ook voelt.
wat balen dat jij ook weer ongi wordt ook al had je er wel rekening me gehouden je hoopt het toch altijd.

liefs silke

Hai,

Balen dat je ook weer ongesteld bent. Is dit nu voor jou ook de 3e keer na de miskraam? Bij mij in ieder geval wel. En voor mij geldt hetzelfde hoor: ook al kijk ik niet zo vaak op dit forum, het lukt me toch niet om er minder mee bezig te zijn ... jammer genoeg. Ach ik stel me maar weer in op de volgende poging, dan zijn we een half jaar bezig zou mooi zijn (ze zeggen toch dat het grootste gedeelte binnen een half jaar zwanger is?).

Ik vind ook dat het moment van je ongi tot je eisprong niet het ergste, maar juist daarna. Die dagen duren lang zeg pffff. Daarom vond ik het nu ook wel weer prima dat ik al vanaf gisteren dat bruinverlies had, dan weet ik tenminste dat ik echt ongesteld ga worden deze maand en dat ik niet hoef te hopen op iets anders.

We komen elkaar vast wel weer regelmatig tegen hier hi hi !

Liefs dreamgirl

hoi dreamgirl

hoe is het met jou was benieuwd of je al ongesteld was geworden.
ik denk zelf dat ik mijn ei een deze dagen alweer heb dus dat word weer druk klussen bij ons.
ik hoor het wel hoop voor je dat je ongi toch niet heeft door gezet.
laat je weten?

liefs silke

Hoi!

Ik ben dus nog niet ongesteld ... Had het gisteren moeten worden. De bruinige afscheiding heb ik sinds gisteren al niet meer. Durf het bijna niet te hopen omdat ik verder geen symptomen heb (spanning in m'n borsten is nameljk een stuk minder dan begin deze week). Maar als ik morgenochtend nog niet ongi ben ga ik testen, ik probeer er maar van uit te gaan dat ie negatief is en dat er een andere reden is dat ik nog niet ongi ben, dan kan het alleen maar meevallen, toch!

Jij succes met klussen en ik laat morgen even wat van me horen.

Liefs dreamgirl

Terug
Bovenaan