weer terug na miskraam

Hoi Sientje,

Nog een weekje wachten dus voor jou.

Ik heb sinds vandaag wat lichte bruine afscheiding, ben bang dat dat betekent dat ik morgen ongesteld wordt (dat was de ene keer dat ik ongesteld was voor mijn miskraam namelijk wel zo). Alleen dacht ik dat zondag mijn NOD was, omdat ik zondag 2 dec mijn eisprong had. Ik voel ook wel wat gerommel in mijn onderbuik, jammer hoor, hoopte zo dat het nu weer raak zou zijn.

Liefs dreamgirl

Hoi,

volgens mij ben ik ongesteld (het is namelijk niet echt veel bloed wat ik verlies) en het was een grotere teleurstelling dan ik verwacht had. Daarom ga ik ook even niet meer op dit forum schrijven, ik moet er niet te veel mee bezig zijn want dat haalt het leuke ervan af. Ik hoop natuurlijk wel dat ik snel zwanger raak en dan laat ik het even weten.

Liefs dreamgirl

hoi meiden

dreamgirl wat jammer dat je ongesteld bent geworden ik snap dat je even afstand wilt nemen van het forum heb dat zelf ook een tijdje gehad.
ik hoop snel te lezen dat je zwanger bent heel veel sterkte.

ik zelf ben begonnen met ovulatie testen en heb gisteren mijn  ei gehad was wel verbaasd want maandag vloeide ik nog een beetje maar dat is dus nu hellemaal weg voor mijn gevoel kunnen we nu ook pas echt verder.ik hoop natuurlijk dat het meteen raak zal zijn maar ja we zullen zien ik denk dat ik ongeveer 28 dec mijn nod heb dus nog even door bijten.

liefs silke

Hallo meiden,

Ben toch weer terug, terwijl ik me voor had genomen even afstand te nemen. Maar dat komt omdat ik denk (of heel erg hoop) dat ik zwanger ben. Sinds mijn eisprong heb ik namelijk al zere borsten en ik voel ook wat gerommel in mijn buik. Bij m'n vorige zwangerschap had ik ook meteen zere borsten, maar toen ik de laatste keer ongesteld werd kreeg ik pas 1 dag daarvoor zere borsten. Als ik uitga van mijn eisprong is mijn NOD a.s. vrijdag, maar de vorige keer kwam mijn ongi na 13 dagen na de eisprong. Meestal heb ik de dag voor dat ik ongesteld word al wat lichtbruine afscheiding, dus als dat woensdag nog niet zo is heb ik goede hoop. Als ik donderdag nog niet ongi ben ga ik testen, o ik hoop het zo!!! Maar het duurt nog zo lang voordat het donderdag is, of vrijdag ...

Silke hoe is het met jou?

Liefs dreamgirl

hoi hoi

dreamgirl wat spannend ik zal voor je duimen hoop voor je dat je zwanger bent.
ik heb zelf ook een tijdje afstand genomen van het forum maar was toch wel benieuwd hoe het met iedereen ging .
ik ben zelf net ongi geweest helaas maar deze week is denk ik weer mijn ei dus druk klussen maar weer.
nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
laat je het weten als je meer weet?

liefs silke

Hoi Silke,

Leuk dat je ook weer actief bent op het forum. Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar klus ze dan maar weer! Ik laat het zsm weten als ik meer weet.

Liefs dreamgirl

Als ik het trouwens goed heb, las ik op een ander topic op dit forum dat Sientje zwanger is. Dat geeft moed! Sientje als je dit leest: gefeliciteerd! Gaat alles goed?

Liefs

hoi dream girl

vroeg me af hoe het met je was.
al getest of ben je toch ongi geworden?

liefs silke

Terug
Bovenaan