weetjes.... over de bevalling, waar? wanneer? hoelang?

Dyone is thuis geboren na een zwangerschap van precies 41 weken en  de bevalling  heeft in totaal 5 en een half uur geduurd.( lekker vlot, ze is nr 2, dit ging idd een stuk makkelijker..)

hallo,

Ik was 11 janauri uitgerekend op 9 janauri smorgens braken mij de vliezen bij de bakker!!!!!!!!!!!!!! daarna heb ik nog tot de volgende dag doorgelopen en ben ik uiteindelijk thuis bevallen om 6.28 van een gezond jongetje Arjan. Mijn bevalling was niet een leuk verhaal!!!

groetjes rennie

ps: Heb het er af en toe nog best moeilijk mee!!!

Ik was precies 37 weken zwanger, ben thuis bevallen, om 7.30 kreeg ik lichte buikpijn, om 10.30 was de verloskundige er en ze zei dat ik al 7 cm ontsluiting had!!!! mijn vliezen zijn toen door haar gebroken en toen had ik hele hevige weeen, om 11.30 was de verloskundige terug en toen had ik al volledige ontsluiting en om 12.37 is Lieke geboren. Het was echt een eitje! Helaas wel een nabloeding gehad en toen  moest ik naar het ziekenhuis.....daar gecurriteerd..volgende avond was ik weer thuis.

gr jorieke

He Suuz,

leuk topic zeg :)
ik ben met 37.2 weken bevallen
ze is donderdag 1 februari geboren, ik was de 21ste uitgerekend
spontane snelle bevalling van een klein uurtje
wel vanaf dinsdag voorweeën gehad maar daar had ik niet zo'n last van, donderdag ochtend werd het pas hevig en toen dacht ik pas laat ik maar naar het ziekenhuis gaan waar we net optijd waren, vliezen braken daar ook pas
Ik moest in   het ziekenhuis bevallen medisch gezien maar was achteraf ook nodig omdat Danaë zuurstofgebrek had

Groetjes!

Hallo allemaal,

Bij mij duurde de zwangerschap 42 weken precies. Rowan is op 02-03-2007 in het ziekenhuis geboren na een bevalling van...... 2 minuten. Bij de eerste perswee was zijn hoofdje al voor de helft zichtbaar en halverwege de 2de perswee zag ons wondertje het daglicht.

Groetjes,

Annemiek

na 38 weken en 1 dag .
Ben ingeleid in het ziekenhuis om half 9 's ochtends en om 9 uur 's avonds besloten om toch een keizersnee te geven.
Al met al 12 1/2 uur voor niks weeen gehad!
Groetjes Mirjam

mijn bevalling begon eigenlijk al met 31 weken.bloedverlies,verstreken baarmoedermond,1 cm ontsluiting en harde buiken.na weeenremmers is ie blijven zitten tot 37 wk en 4 dagen.
savonds om half 12 scheurden mn vliezen,smorgens om kwart over 10 braken mn vliezen.om 11 uur mn eerste wee,om  13:45 uur actief meepersen om 14:02 mn baby.lekker in mn eigen bed

Terug
Bovenaan