weetjes.... over de bevalling, waar? wanneer? hoelang?

Hallo Allemaal,

Ben met 37wk bevallen op 2-03-07 in ongeveer 24 uur van ons dochtertje Jessica, wel vacuümpomp auw!!! In het ziekenhuis hier in Duitsland waar ik nog 7 dgn heb gelegen!!!

Groetjes sandy

Hoi,

Mijn zoontje Chris is met 40,3 weken geboren. In de nacht hele lichte voorweeen (2.00 uur) ik wist toen niet dat de bevalling begonnen was. Om 5.30 uur waren mijn vliezen gebroken en toen wist ik het zeker. Na 10 minuten kwamen de echte weeen om de 5 minuten. De verloskundige gebeld. Om 12.00 kwam ze toucheren en bleek het 4 tot 5 cm ontsluiting. Ik wou graag pijnstilling dus zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Ik kreeg een prik in mijn been. Nou die pijnstilling heeft niet geholpen! (volgende keer gewoon lekker thuis). Na 23 min. persen is mijn zoontje Christopher om 17.05 uur in de middag geboren.

Dus bevallen met 40,3 weken totaal 15 uurtjes geduurd.

Groetjes Laura

Leuk om te lezen allemaal,

Ik ben met 40.2 weken bevallen op 15-01-07 (volgens mijn eigen berekening en de tweede echo ben ik echter met 41.2 weken bevallen en gezien het geboortegewicht, 4610 gram, en het schone huidje van Seth zou dat best eens kunnen). Het duurde vanaf de eerste wee tot 'de verlossing' 13 uur. Het persen nam daarvan ruim 1 uur en 45 minuten in beslag en uiteindelijk moest de vacuumpomp ons helpen. Gelukkig hadden we ervoor gekozen poliklinisch te bevallen, anders had ik tijdens de persweeen als een idioot naar het ziekenhuis gemoeten.

Groetjes Femke, moeder van Seth

Hoi allemaal,

Ik ben bevallen met 29 + 4,ivm acute loslating van de placenta! Stijn is 3 dec. geboren, terwijl ik 14 febr. was uitgeteld.10 weken heeft Stijn in het ZH gelegen,moeilijke periode hoor! Nu gaat het,naar omstadigheden,goed met Stijn, hij heeft alleen s'nacht's nog zuustof en heeft een longbeschadeging(door lang beademen overgehouden),verder heeft Stijn een gehoorbeschadeging,hij krijgt  als hij  9 maand is 2 gehoorapparaatjes! We hebben al veel meegemaakt,maar mijn man en ik zijn heel dankbaar dat Stijn bij ons mocht blijven!
Ik lees veel met jullie mee omdat Stijn functioneert op het niveau van jullie kindjes!

groetjes kim

mijn bevalling was een geplande keizersnee omdat ikzelf een hersenbloeding en infarct heb gehad dus leek de veiligste weg .......de keizersnee stond gepland op 16januari maar toen ik 9januari op controle kwam bleken mn vliezen al langdurig gebroken te zijn (niets van gemerkt dacht ik achteraf toch wel gevoeld als je nadenkt).....dus werd besloten toch de volgende dag al Renzo te halen......toch nog onverwacht heb alles goed doorstaan knapte aardig snel op alleen Renzo heeft nog 9dagen in ziekenhuis gelegen omdat zijn Cortisol niet in orde bleek te zijn

al met al is alles heel erg meegevallen qua bevallen vond ik

liefs mamavanTimo en Renzo

Bevallen van de 1ste
Qinq is geboren op 6 febr 07
Vliezen zijn om 07.20 spontaan gebroken!
12 uren later om 19.18 uur is ze geboren in het
Medisch Centrum Leeuwarden!
Het was een stuitbevalling  

hi,

naima geboren na precies 32 wkn (door een onbekende infectie) in het ziekenhuis 3 uur na aankomst.. weeenremmers hielpen niet meer... met volledige ontsluiting een kwartier op de kinderarts moeten wachten, na 3 keer persen was ze er en na 5 wkn en 1 dag mocht ze mee naar huis!

liefs van SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2007, 32 wkn 1530 gram, was 19-01-2007 uitgerekend

Terug
Bovenaan