weken ja of nee?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of dat jullie weer gaan werken na de zwangerschapsverlof? en hoeveel uur? en waar brengen jullie de kleintjes heen?

en als jullie niet gaan werken waarom niet?

misschien is er al eens zo'n topic geweest excuses dan

Liefs Pascale(mama van ryan 05-12-2007)

hmm moet ik natuurlijk ook over mezelf vertellen he.. ;)

Per 1 maart begin ik als schoonmaker in een hotel voor 18 uur per week. (3 ochtenden van 7 tot 1)

Ik ben bezig met een gastouder bureau dus ik ga waarschijnlijk gastouder worden bij mij thuis. eigenlijk ben ik secretaresse maar dat werk zie ik op dit moment niet zo zitten..

Het liefst wou ik nog iets langer thuis blijven maar financieel kan dat niet.

Ryan gaat 2 ochtenden naar mn moeder en de 3e ochtend(dan werkt mn moeder bij mij) gaat Ryan naar mn schoonzusje, die heeft zelf een dochtertje van nu 16 weken.

Liefs Pascale

Hoihoi,
Ik ga ook werken; 24 uur, 3 dagen in de week.
Werk in de zorg en werk dinsdag, woensdag en om het weekend (een feestdagen natuurlijk).
Meestal 8 uur per dag.
Dinsdag passen mijn ouders op en woensdag en in het weekend is mijn man thuis.
Mijn schoonouders willen ook altijd invallen, heel lief!
Nu zie ik er tegenop om weer te gaan werken, maar aan de andere kant is het toch wel weer lekker, even een ander praatje, niet alleen over baby's te praten (hopelijk zie ik dat over een paar weken zo haha).
Of ik 24 uur blijf werken weet ik nog niet, bij ons is het makkelijk om mindre te gaan werken, maar meer is moeilijker, dus ik kijk het even aan.
Groetjes

Vanaf 4 Maart zit mijn verlof erop en ga ik ook weer aan het werk.
Helaas kan ik ook om financiele redenen niet thuis blijven!

Ik werk in de Horeca en ga 25 tot 40 uur werken.
Iig 25 uur en alles wat meer kan is nu even heel mooi meegenomen!
Ik werk op maandag straks van 1600-2400 uur dan past mijn schoonmoeder van 1600-1730 uur op tot mijn man vrij is.
Dinsdag, Woensdag en Donderdag begin ik na 1800 uur dan is mijn man thuis en op vrij t/m zon heeft hij weekend dus kan ik weer vanaf 1600 uur aan het werk.

Het scheelt dat ik alleen in de avonduren kan werken, maar het lijkt me wel vermoeiend!

Hi

ik werk, 27 uur bij de rechtbank (kantongerecht), dat zijn 3 dagen van half 8 tot 5 uur. Waarschijnlijk ga ik ergens in mei van 8 tot 5 werken zodat ik Fleur kan wegbrengen en mijn man onze zoon naar school kan brengen.

Zowel Fleur als mijn zoontje zitten straks op dezelfde creche wel handig maar dat duurt maar tot mei omdat dan mijn zoontje naar school gaat.

Ik moet en ik wil werken, thuiszitten is niks voor mij.

groetjes,
lia

Hoi,

Ik ga ook weer werken.
Maar heb eerst nog verlof tot 14 mei.

Ik ga 3 dagen werken van 7 tot 4.
Maar omdat ik ver van huis werk, past me schoonmoeder 3 dagen achter elkaar op.
(hoop dat ik ertegen kan om me zoontje te missen..)

Maar ik moet er niet aan denken om de hele dag thuis te zitten
en niet onder de mensen te komen..

xxx Diana

lieszje, zo dat is wel veel werken he.. maarja het is wel geld he

diana, blijft je zoontje dan ook bij je schoonmoeder slapen?

ik word nu al gek hier thuis zitten de hele dag maar zolang ik elke dag even naar de supermarkt ga en 1 keer per week naar mn oude dorp gaat het nog goed..

zometeen als ik ga werken ben ik dan smiddags na mn werk tot mn vriend ons komt halen ook in me oude dorp dus dat is wel lekker

Ja het is wel veel werken, maar ik wil mijn werk nog niet opgeven..
Ben heel gek met mijn meisje maar ben zelf jong net klaar met school..

Alles kreeg onverwachts een andere wending!
En vanwege de ruimte willen we binnenkort een andere woning dus het geld is even heel erg nodig!

Terug
Bovenaan