weken ja of nee?

Hai,
Ik moet 26 februari weer werken, en ik heb er nog helemaal geen zin in!!
Mijn werkdagen vast zijn di-woe-do, maar voorlopig hoef ik daar nog niet aan.
De eerste 8 weken werk ik alleen de di en do,
daarna komt om de week de woe erbij, die andere woe neem ik dan ouderschapsverlof op, en dat duurt tot 23 november. Dat is dan de helft van wat ik heb voor Roef, dus wellicht plak ik er de andere helft nog aan vast.
Op di en do gaan ze naar een KDV, hoewel Roef daar pas 1 april start. Tot die tijd past oma op hem.
Op de woensdagen passen beurtlings mijn moeder en schoonmoeder op.
Dat betekend, heel luxe, dat ik straks een dag in de twee weken mijn handen vrij heb voor het huis en boodschappen.
Maar ik vind het echt veel te snel gaan, ben erg voorstander van een half jaar verlof!!!
Groetjes Annemarie

Ik ben ook wel voor een half jaar verlof idd!!
Nou moet ik zeggen dat ik echt weer zin heb om aan het werk te gaan..

Ik ben ervoor dat de Papa verplicht 2 weken verlof krijgen als de kleine geboren is :)

Papa's mogen inderdaad ook wel 2 weken verlof krijgen! Maar dat half jaar zie ik ook wel zitten :) Ik mag helaas 19 februari al weer aan de slag!
Aan de ene kant vind ik het wel leuk weer te beginnen, maar aan de andere kant vind ik huismama spelen ook wel leuk. Dat had ik nooit gedacht! Maar wie weet, krijg ik toch zelf weer wat meer ruimte en ritme als ik weer aan het werk ben.

Ik ga 3,5 dag in de week werken en neem 8 uur ouderschapsverlof op. T/m Augustus werk ik 3x8 en 1x4 daarna ga ik weer over op dagen van 9 uur.
Martin past 1 dag op en ik 1,5. De dinsdagochtend komt mijn schoonmoeder en de overige 2 dagen gaat Dewi naar het KDV.
Martin werkt zaterdag ook en dan komen mijn ouders vaak langs. Vaak passen zij dan op (of alleen mijn vader) zodat ik op mijn gemak boodschappen kan doen en even de stad in kan of zo.

Als mijn ouderschapsverlof is afgelopen ga ik waarschijnlijk 4 uur inleveren en werk dan 32 uur ipv 36... ik ben benieuwd hoe alles straks gaat ;-)

Ik ga straks weer dezelfde uren werken als voor me verlof.
Ik werk 24 uur in een supermarkt als hoofdcassiere. Ik werk
dan 2 avonden en 2 dagen. 1 avond van 17 tot 20:30
en 1 avond van 18 tot 21:30. De vrijdag van 9:00 tot 18:00
en de zaterdag van 7:00 tot 16:00. De meiden zijn dan
lekker bij papa thuis. Die werkt 4 dagen en is om 16:30
altijd weer thuis. En ik werk dichtbij huis dus dat is prima
te combineren. We hebben geen oppas meer nodig!

Liefs Cindy

Omdat ik in enschede woon en ik werk in den helder, moet ik me zoontje inderdaad vanaf dinsdag avond naar me schoonmoeder brengen en dan kan ik hem vrijdag weer ophalen.

Nu hoop ik echt dat ik snel me huis kan verkopen, en dan richting me werk kan verhuizen.
Me man werkt nu ook in den helder, en dan kan hij zijn zoontje ook zien en wordt dan geen weekend papa.

xxx Diana

Hoi hoi,

ik heb nog niet echt zekerheid wat werk betreft.
Ik ben een kleuterjuf, dus ideale uren.
Thuis nog vaak bezig, maar dat beslis je uiteraard zelf hoeveel werk / tijd je erin stopt.

Ik heb vorig schooljaar mijn laatste vervanging gedaan en toen ben ik zwanger geraakt, nu ga ik dus op zoek naar nog vervangingen. Maar een andere optie is eventueel te starten als onthaalouder. Maar ik denk er nog sterk over na. Want de schooluren zijn echt wel prachtig!! We zien wel wat de toekomst brengt.
Ik ben ook nog maar 23 pas getrouwd en gebouwd en een kindje van bijna 8 weken, dus... ik wil zeker ook weer zo snel mogelijk aan de slag kunnen.

LIefs,
van ons...

Hey hey

Ik ga gewoon weer werken. Werk in de zorg 16 uur in diensten van 4 a 5 uur.   Dus alleen een dagdeel. De kleine gaat naar mijn schoonmoeder.
Als ze straks naar de basis school gaat hebben we geen opppas meer nodig.

@ Diana er staat hier in de buurt genoeg huisjes te koop.
Of hebben jullie al een huis? Zo ja waar kom je dan te wonen?
Ik woon zelf een half uur rijden van Den Helder af.
Ben gewoon nieuwsgierig hoor.
Liefs Cindy

Terug
Bovenaan