A
Anoniem
Guest
Hai,
Ik moet 26 februari weer werken, en ik heb er nog helemaal geen zin in!!
Mijn werkdagen vast zijn di-woe-do, maar voorlopig hoef ik daar nog niet aan.
De eerste 8 weken werk ik alleen de di en do,
daarna komt om de week de woe erbij, die andere woe neem ik dan ouderschapsverlof op, en dat duurt tot 23 november. Dat is dan de helft van wat ik heb voor Roef, dus wellicht plak ik er de andere helft nog aan vast.
Op di en do gaan ze naar een KDV, hoewel Roef daar pas 1 april start. Tot die tijd past oma op hem.
Op de woensdagen passen beurtlings mijn moeder en schoonmoeder op.
Dat betekend, heel luxe, dat ik straks een dag in de twee weken mijn handen vrij heb voor het huis en boodschappen.
Maar ik vind het echt veel te snel gaan, ben erg voorstander van een half jaar verlof!!!
Groetjes Annemarie
Ik moet 26 februari weer werken, en ik heb er nog helemaal geen zin in!!
Mijn werkdagen vast zijn di-woe-do, maar voorlopig hoef ik daar nog niet aan.
De eerste 8 weken werk ik alleen de di en do,
daarna komt om de week de woe erbij, die andere woe neem ik dan ouderschapsverlof op, en dat duurt tot 23 november. Dat is dan de helft van wat ik heb voor Roef, dus wellicht plak ik er de andere helft nog aan vast.
Op di en do gaan ze naar een KDV, hoewel Roef daar pas 1 april start. Tot die tijd past oma op hem.
Op de woensdagen passen beurtlings mijn moeder en schoonmoeder op.
Dat betekend, heel luxe, dat ik straks een dag in de twee weken mijn handen vrij heb voor het huis en boodschappen.
Maar ik vind het echt veel te snel gaan, ben erg voorstander van een half jaar verlof!!!
Groetjes Annemarie