weken ja of nee?

hoi

Ik mag woensdag weer aan de slag en ga twee hele dagen werken.ben cassiere in supermarkt en ga nu ongeveer 15 uurtjes werken.mijn moeder past dan op.1 dag komt ze naar mij en de andere dag breng ik ze daar heen. heb er wel zin om weer even te werken. gr wendy

Hoi Griebelbaby,

Ja ik werk idd do en vrij thuis en zorg dan ook voor de kleine... Ik heb een super-relaxte afdelingsmanager en een teamleider die zelf ook vader is en 1 dag in de week Papadag heeft.  Ze weten allebei  dat ik op de dagen dat ik thuis werk ook voor de kleine zorg en de afd.manager  heeft ervoor gezorgd dat ik mijn uren flexibel kan indelen. Als het werk maar voor middernacht die dag gedaan is, maakt het niet uit wanneer ik achter de PC ga zitten... dus dat is wel relaxt. Als Iris dus extra aandacht nodig heeft overdag, kan ik die geven en dan ga ik 'savonds weer verder met werken, als Daniël er is om de zorg over te nemen.

Ik hoop dat alles bij ons een beetje volgens die planning gaat lopen, maar de praktijk zal het moeten leren... :eek:)

Esther

Onze dochter Sophie is vorig jaar 5 oktober geboren. Ik ben vanaf 14 januari weer aan het werk. Ben gewoon mijn 30 uur blijven werken. Of mijn vriend past op, of de opa's en oma's. Vind het supergeregeld zo.
Wij willen Sophie namelijk niet naar de opvang hebben omdat we haar daar nog te klein voor vinden.

Liefs Suus

Zal wel de enige zijn die geen baan heeft naast het huishouden. Maar ik heb het druk genoeg zo! En omdat mijn man directeur is heeft hij vaak in de avonduren ook nog wel het een en ander. Voor ons is het dus ideaal zo, en ik vind het heerlijk!
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik ook niet zou weten wat ik zou doen als we maar 1 of 2 kinderen hadden, dan is alles anders denk ik.
Wens jullie veel werkplezier, en hoop dat je er echt van kunt genieten om even heerlijk wat anders te doen, want af en toe mis ik dat wel eens!

Liefs Hilma

@ hopvrouw.

We hebben nog geen huis gekocht, zijn wel rond aan het kijken in de omgeving van Hoorn, Andijk en zo richting den helder.
Heb wel hele mooie huizen gezien,
Maar we willen eerst ons huis in enschede proberen kwijt te raken.

xxx Diana

Ik ga 20 uur in de week werken.
Maandag en dinsdag de hele dag en woensdagmorgen.

Op maandag gaat Sabine naar de kinderopvang.
Op dinsdag breng ik haar naar mijn moeder en die gaat 's middags naar ons toe (ze heeft thuis een hond en wij twee katten - die kunnen niet samen). Ze wilde graag op dinsdag voor ons koken, vind ik niet zo erg ;-)
En op woensdagmorgen komen mijn schoonouders bij ons.

Ik ben er heel blij mee, dat het zo geregeld is. Mijn vriendin heeft weinig keuze uit oppas, ik heb heel veel mogelijkheden om uit te kiezen (naast mijn moeder en schoonouders nog allerlei mensen die graag op willen passen). Ik vind het altijd vervelend om te zien hoeveel moeite mijn vriendin moet doen om oppas te regelen. Ben blij dat wij genoeg keuze hebben.

Groet!

Hey diana,

Ken jij ook een tamara? werkt ook bij de marine (administratie) in de Helder

Hoi,

Ik ga 24 uur per week werken. Op di,woe en do. Op maandag en vrijdag ben ik lekker vrij.
Op dinsdag gaat Tom naar mijn schoonouders en op woensdag komt mijn moeder naar ons toe. Op donderdag is mijn man thuis.
Op deze manier hebben wij nu niets met het kinderdagverblijf te maken wat best heerlijk is....

Groetjes, mama van Tom

Terug
Bovenaan