Welk merk flesvoeding gebruiken jullie?

A

Anoniem

Guest
Ha,

Ik ga komende week, na een half jaar,  beginnen met het afbouwen van borstvoeding. Maar ik heb eigenlijk geen idee welk merk  ik voor de  flessen  ga gebruiken. Heb in de winkel al es gekeken, en het scheelt nogal in prijs: Friso of Nutrilon. Wat zijn jullie ervaringen?

Wilmi

Hoi,

Wij gebruiken Friso, tot volle tevredenheid van Heather.

Groetjes, KT

Wij zijn na 5 mnd borstvoeding overgestapt op Similac. Dit is vrij goedkoop (een paar cent duurder dan Friso), maar niet overal verkrijgbaar (wel bij kruidvat). Prima spul volgens mij. Nu hebben we pas een keer friso genomen. Daar zit dan geen blik bij dus we hebben  het Similac-blik bewaard en daar  het Friso-poeder ingedaan. Dit poeder bevalt nog beter want het mengt makkelijker (zo lijkt het). Maar eigenlijk zijn ze beiden goed hoor. De Nutrilon is best prijzig en ik weet niet of het dan ook beter is. Misschien die specifieke tegen krampjes of voor spugende of hongerige baby's wel.

Ruben krijgt ook friso 2 bij ons in het prenetal pakket zat speciaal een doos voor de friso voeding deze is erg ideaal
de voeding bevalt ons prima Ruben krijgt het vanaf 6 weken en hij groeit als kool
groetjes ineke

Hoi hoi,

Hier nog een tevreden Friso gebruiker. Bevalt prima!

(bij ons op het cb hebben ze het altijd over Nutrilon, wat een onzin. Ik corrigeer ze altijd, hihi. Kan ik dan niet laten. )

succes met je keuze!

gr Anita

hoi hoi, na 8,5 maand BV ben ik overgestapt op Similac2. Dit scheelt enorm in prijs vond ik. zo 4euro met Nutrilon of Friso en ons zoontje vind het heerlijk hoor!
Groetjes de mamma van Matthieu

Hoi,

Ook ons meisie krijgt friso nog steeds wel de comfort voor krampjes, goede ervaring met friso maar in mijn werk als kraamverzorgster ook goede ervaring met nurtilon,vindt zelf de simulac minder fijn om te maken.

Eigen merk van de kruidvat is ook prima en goed getest,

succes met uitzoeken wat je wil,

groetjes ramona

Dean krijgt Friso 2. Dat krijgt hij op het kdv ook en hij vindt het heerlijk.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan