A
Anoniem
Guest
Hier ook een tevreden friso 2 gebruiker. Heb toen ik ging afbouwen eerst similac gehad, maar deze schuimde heel veel en ik had het idee dat Jim daar z'n maagkrampjes van kreeg. Na de friso ging het direct stukken beter. Similac is ook goed hoor, daar is m'n oudste mee opgegroeid, toen mocht je similac 1 nog voor 24 u klaarmaken, nu opeens niet meer. Similac 2 mag je geloof ik wel voor 24 u klaarmaken.
Qua prijs maakt het niet veel uit, maar ik vind het wel fijner dat friso overal verkrijgbaar is. Vergelijk wel de prijzen want het scheelt zelfs per kruidvat bijvoorbeeld.
Kijk eens op frisokindervoeding.nl daar kun je de bewaarbus bestellen voor 2,95 incl verzendkst. Ik had 'm in een pakket gekregen. Succes met afbouwen!
Qua prijs maakt het niet veel uit, maar ik vind het wel fijner dat friso overal verkrijgbaar is. Vergelijk wel de prijzen want het scheelt zelfs per kruidvat bijvoorbeeld.
Kijk eens op frisokindervoeding.nl daar kun je de bewaarbus bestellen voor 2,95 incl verzendkst. Ik had 'm in een pakket gekregen. Succes met afbouwen!