Welk merk flesvoeding gebruiken jullie?

Hier ook een tevreden friso 2 gebruiker. Heb toen ik ging afbouwen eerst similac gehad, maar deze schuimde heel veel en ik had het idee dat Jim daar z'n maagkrampjes van kreeg. Na de friso ging het direct stukken beter. Similac is ook goed hoor, daar is m'n oudste mee opgegroeid, toen mocht je similac 1 nog voor 24 u klaarmaken, nu opeens niet meer. Similac 2 mag je geloof ik wel voor 24 u klaarmaken.
Qua prijs maakt het niet veel uit, maar ik vind het wel fijner dat friso overal verkrijgbaar is. Vergelijk wel de prijzen want het scheelt zelfs per kruidvat bijvoorbeeld.
Kijk eens op frisokindervoeding.nl daar kun je de bewaarbus bestellen voor 2,95 incl verzendkst. Ik had 'm in een pakket gekregen. Succes met afbouwen!

Hier ook een friso 2 drinker. Ik ben destijds op aanraden van de verloskundige begonnen met friso 1, omdat de borstvoeding niet goed liep.
Ik dacht altijd dat die van kruidvat goedkoper was, maar daar zit 100 gram minder in per pak. Dus het scheelt niets.
De bewaardoos zat ooit in een Kruidvat doos. Ik heb er 2 staan. 1 met voeding van friso en 1 met nutrix. Ik vind het ideaal!

Hier een friso-comfort drinker. Dit vanwege moeizame ontlasting.
Ook ik ben uitermate tevreden over friso.
Nutrilon is idd duurder, maar volgens mij komt het op hetzelfde neer. Ik denk dat je bij nutrilon ook wel een beetje voor de naam en de verpakking betaald.
Groetjes sil

hoi,

hier gebruiken we nutrilon omneo, vanwege de moeizame ontlasting, in friso comfort zit jpm en daar kon mijn zoontje niet tegen het bevalt prima, mijn dochter heeft friso hypoallergeen gehad dat ging ook prima, als mijn zoontje tegen de jpm zou kunnnen had ik gewoon friso gebruikt,

groetjes susanne

tja, da's nou stom zeg, toen ik stopte met bv heb ik zonder nadenken Nutrilon standaard gekocht, zonder nadenken . De kracht van de reclame waarschijnlijk. Ik heb er niet eens bij stil gestaan om een ander merk te kiezen. Wat kost een pak Friso?

groetjes
Mie

De friso comfort kost 9,50 euro, maar de gewone kost volgens mij iets van 7,50 euro?
Sil

hey!!

Hier een tevreden Nutrilon gebruiker!! ( ben bijna de enige hier....) Ze krijgt het al vanaf haar geboorte! Mijn moeder gebruikte het vroeger ook vandaar heb ik het overgenomen denk ik....

xx memke

Hoi,

Ik ben begonnen met Nutrilon, en nu zit ik op Friso.
Niet dat ik ontevreden was over de nutrilon, maar ik heb het toen geprobeerd, net als de kruidvat voeding (die is echt ranzig!! )

B'Elanna vind de friso (comfort) lekkerder dan de nutrilon (AR) en ik moet zeggen, de smaak vind ik ook een stuk beter... en de geur.... wat stonk (achteraf) de nutrilon AR!!
hahahaha

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan