Welk merk flesvoeding gebruiken jullie?

Ja, hier hebben we eerst nutrilon omneo geprobeerd, maar dat kreeg ik er echt niet in, zelf geproefd en toen gaf ik haar groot gelijk.
Dus toen naar de comfort en dat vond ze gelijk heerlijk.
Sil

Ben ik dan de enige echte krent?! Ik koop kruidvat huismerk. 5,78 voor 800 gram. (nutrilon is 900 gram in een pak).
Simon vind het prima te drinken en doet het er goed op.

Groetjes Liesje

de omneo is idd niet lekker! ik nam ook een keer een klein slokje, omdat ik bang was dat het te warm was, nou ik dacht dat ik zowat over mn nek ging hahahaha, maar dinand drinkt het goed, ben zelf wel meer voor friso, daar heb ik verder ook goede ervaringen mee, alleen voor dinand werkte het niet,

groetjes susanne

Nee hoor, je bent geen krent. Ik heb het ook overwogen, maar er is hier geen kruidvat in de buurt, dus wordt het lastig als je ineens door je voeding heen bent.
Wat me nogal eens gebeurt.
Sil

Nee hoor, zeker geen krent!!!

Ik heb het ook geprobeerd... maar de kruidvat (ultra care??) wordt hier echt geweigerd.
Anders had ik hem echt wel in huis gehad....

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hartstikke bedankt voor jullie reacties.
Zo te lezen zijn de meesten van jullie tevreden Friso-gebruiksters. Ga dat dan ook maar halen. Zo'n Friso-bewaarbus zat inderdaad in een van de gratis dozen die ik kreeg, dus komt-ie toch ook nog van pas.
Ben benieuwd of ze het verschil merkt met mamamelk.

Groeten,
Wilmi

Ik ben na de bv begonnen met kruidvat voeding en dit ging prima.
Ze vindt het erg lekker.
Wat ik vreemd vind, Nutrilon beweerd de beste voeding te hebben maar waarom gebruiken ze in het ziekenhuis dan altijd Friso.
Het zal niet met de kosten te maken hebben denk ik, aangezien ze pampers (luierdoekjes) en zwitsal producten gebruiken.

Groetjes Sharon mv Isabel

Over krenten gesproken!
Ik gebruik dus friso en geen kruidvat, omdat friso hier bij kruidvat goedkoper was dan kruidvat merk zelf. Dit schijnt wel per kruidvat te verschillen. Nu is kruidvatopvolgmelk in de aanbieding en zal dus wel weer goedkoper zijn dan friso 2. Toch hou ik het nog maar even op friso, dat ben ik nu zo gewend. Overigens is friso bij de super een heel stuk duurder, dus dat verschilt ook weer per winkel.

Wat een gedoe he? Maar ik vind dat je best op de prijs mag letten, het is voor die kleintjes allemaal al zo duur.  Ik koop luiers in de aanbieding en billendoeken, snoetenpoetsers enz. Dus ik ben pas een krent!

Terug
Bovenaan