Welk merk flesvoeding gebruiken jullie?

Wij gebruiken Nutrilon, al vanaf de geboorte.
Waarom weet ik eigenlijk niet,zonder erbij na te denken gekocht en nieteens gedacht aan voeding van een ander merk
Mar goed, het bevalt prima en dat vind ik het belangrijkste!
Maar ik denk inderdaad niet dat nutrilon het beste is hoor, andere merken zullen echt wel even goed zijn!  

Volgens de verloskundige is friso de beste voeding. Lekker vaag dus. Ik ben niet in het ziekenhuis geweest dus weet niet wat ze daar aanraden.

Dat heeft niets met krent zijn te maken hoor vind ik!
Wij kopen ook de billen doekjes in van die grote dozen (met 8 pakken ofzo?) als ze bij de kruitvat ofzo in de reclame zijn en als ik andere aanbiedingen zie koop ik het ook!
We hebben nu trouwens billen doekjes van kruitvat zelf (met lavendel) ipv de zwitsal doekjes. Vind ze even fijn, en ruiken ook nog lekker door de lavendel. Ik gebruik die trouwens ook voor het mondje en de handjes af te vegen.

Hier in het ziekenhuis werd standaard Nutrilon HypoAllergeen gebruikt. Waarschijnlijk is dat in elk geval voor alle kindjes veilig. 't Is wel heel duur maar daar werd dus niet op bezuinigd.

Ik heb de nutrilon omneo ivm krampjes en moeizame ontlasting en spugen niet te vergeten!! Teun is er tevreden over zelf vind ik het niet te drinken.
Ik heb een klein slokje geproeft bah bah wat een smaak zeg!!!
Ik heb toen de nutrilon eigenlijk gepakt vanwegen de verpakking,die is echt super!!
Teun doet het er iig goed op dus blijven we bij de omneo,ik heb al genoeg getobt al zeg ik het zelf. Succes!!
Oja,Teun leek geen verschil te proeven,ik had op zijn minst een beetje weerstand verwacht maar nee hoor! Hij vond het even lekker!

Groetjes Mikkie.

Ik heb net toch Kruidvat gekocht. De friso was uitverkocht en kruidvatmerk in de aanbieding en aangezien ik niks in huis had moest ik toch iets meenemen.
Ik gebruik de baby doekjes van Action (Teddycare) zitten er 100 in voor 1 euro en ik vind het prima doekjes. Luiers heb ik nu van Huggies uit een aanbieding had meteen 8 pakken meegenomen. 78 luiers voor 6,99 euro, dus was ook voordelig. Ik wacht nu op een nieuwe aanbieding, want ze zijn bijna op en Pampers waren niet fijn.
Verder nu heerlijk shoppen voor een schrijntje! Dus ik heb eigenlijk weer veel te veel kleerjes in huis. Het wordt weer tijd voor de kinderbijslag!

Groetjes,
Natasja

ps ik ben benieuwd of ze die melk van kruidvat lust (en ook de diksap die ik daar heb meegenomen).

Hoi, mijn kleine man groeit als kool op de Friso 2
Nooit last gehad van darmkrampjes, dus naar volle tevredenheid!

Terug
Bovenaan