Hoi hoi,
Wij gebruiken Pampers en Huggies (laatste zijn erg prettig!)
Kruidvat vind ik wat aan de grote kant. Etos vind ik best prettig, door het eerst wat losser te maken worden ze ook zachter. Bumblies vind ik niks, DA eigen merk ook niet. AH eigen merk weer wel.
Heb ook al luiers gebruikt van een drogisterij uit duitsland (DM drogist) en deze bevallen goed, zijn ook goedkoop! Maar moet je wel in de buurt wonen, anders worden ze weer duur. Het voordeel daarvan is dat je ze kunt proberen. 2 stuks voor 50 cent.
Ook de doekjes hebben wij uitgebreid geprobeerd (wij moeten nl alles dubbel hebben en dan wil je wel weten waar je kunt besparen zonder veel comfort in te leveren...)
Zwitsal -> voorkeur (niet te nat en laten bij mij altijd stuk voor stuk los, nadeel = duur)
Hema -> nooit gehad
Etos -> ik vind ze niet lekker ruiken, en trek er regelmatig een heleboel tegelijk mee
Kruidvat -> zie etos
Bumblies -> te nat, niet lekker ruiken
AH -> de normale bevallen goed, ruiken lekker, zijn stevig en kan ze stuk voor stuk pakken. De sensitive -> vind ik minder ruiken en trek ze met velen los. Wat ik niet begrijp, waarom de normale goed gaan en deze niet.
Verder gebruik ik overwegend Zwitsal oliedoekjes (die koop ik bj de makro, zijn ze een stuk voordeliger dan losse verkoop in andere winkels) Ik hoef eigenlijk niet meer te smeren met een andere creme. Heb bij mijn zoon ook nooit rode billetjes gehad.
Nog even: dit zijn mijn gebruikerservaringen, dus het zou fijn zijn als er meerdere dames hun ervaringen gaan melden. Daar kunnen we allemaal wat aan hebben.
Oh ja, schaam je niet als er wat in de aanbieding is, om veel mee te nemen. Lekker laten kijken. Heb er twee en sla dan gelijk veel pakken in (max tot nu toe 9 pakken hahahaaha)
Groetjes Bertine