welk merk luiers, en welke maat?

Hoi,
ons kleintje draagt nu maat 3, eigenlijk altijd Pampers. Kruidvat vonden we ook wel fijn, Etos vonden we erg stug (al gebruiken ze die op ons KDV, en ze lekken niet door). AH huismerk vonden we redelijk.

Doekjes hebben we iedere keer iets anders, net hoe 't uitkomt.

groetjes
Mandarijn

pampers en huggies zijn hier favoriet. Gebruik nog steeds new born. Renske is nu de 4 kilo gepasseerd en merk dat de huggies wat krap gaan worden. huggies vind ik dat de randjes bij de benen altijd erg goed zitten. bij pampers moet ik er altijd op letten om ze goed te doen.

heb al wel in de aanbieding 3=2 betalen een grotere maat gekocht. volgens mij maat 3 van 4 tot 9 kilo. maar heb eerst nog 2 pakken huggies new born die op moeten. dus daarna maar eens maatje 3 proberen.

Ik heb altijd Pampers gehad en die bevallen erg goed. Eerst de newborn variant (Maaike heeft nu maatje 2) en daarna (zoontje) overgestapt op active fit --> ik vind die flexibele plakstrookjes errug handig!

Bij het kdv gebruiken ze huggies en dat gaat ook altijd goed. Ik heb er eerlijk gezegd nooit zo opgelet of Huggies en Pampers veel in prijs schelen. Wel koop ik de Pampers altijd in de aanbieding van 3=2.

Bij mijn zoontje heb ik trouwens wel Kruidvatluiers en Etosluiers geprobeerd maar die zaten niet goed (lekken). Bij Maaike heb ik nu een keer Blunbies gebruikt (zaten in de Plusdoos) maar dat was ook geen ssucces.

Voor de billen heb ik meestal Pampers (zoon) of Zwitsal (Maaike) en dan koop ik ook altijd die grote pakken (12 stuks) in de aanbieding. Ik heb ook Kruidvatdoekjes gebruikt en die bevallen ook goed.

Voor gezichtjes gebruik ik (afgezien van water, washand en zeep, haha) snoetenpoetsers, gewoon van eigen huismerk.

Groet, Juul

Hier ook pampers new baby nr. 2. Mijn dochter weegt nu zo'n 4,5 kg. Ik vind de pampers lekker zacht. Ik heb ook de Kruidvat gebruikt omdat ik die voor mijn zoontje altijd fijn vond maar ik vind de Pampers zachter aanvoelen (minder stug zeg maar). Ik koop ze ook in de aanbieding (3=2).

Ik heb momenteel sensitive doekjes van Zwitsal. Als ze iets groter is ga ik over op de gewone doekjes en dan maakt het me niet uit welk merk (meestal Aldi / Lidl). Die heb ik nog liggen van mijn zoontje die sinds kort zindelijk is.

Groetjes,
Rosanne

Hoi Lautje

Ik gebruik de luiers van het Kruidvat en ben daar erg over te spreken. Ik ben nu net begonnen met maatje 4 (wel nog aan de ietwat grote kant). Tom weegt nu 8130 gram.
Ik heb wel eens pampers gehad maar ik vind ze niet fijn ruiken. Zodra je kindje ook maar even heeft geplast dan vind ik het al heel erg naar urine ruiken. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen, hahahaha...

Voor de billendoekjes gebruik ik Zwitsal. Tom heeft nog nooit last gehad van rode billetjes dus gebruik ook verder geen zalfjes of zo.

Groetjes Sandra

Hoi,
Ik gebruik al jaren Kruidvat luiers. Mijn zoontje (3,5) is inmiddels al ruim uit de luiers maar bij hem lekte Huggies altijd door, de Aldi vond ik verschrikkelijk. De etos zijn net planken. Voor hem heb ik dus alle maten (behalve mt 6) gebruikt en dat ging altijd prima. Fleur is nu inmiddels 11 weken en ook voor haar gebruik ik Kruidvatluiers, inmiddels maat 2 en dit bevalt prima. De luiers zijn niet duur en altijd goed.
Verder gebruik ik de billendoekjes van Huggies. die zijn lekker dik en ook niet zo duur bij het Kruidvat. Pak van 4 pakjes is 4,50.

Hallo,

Ik heb eigen merk van Hoogvliet, heb pas zitten uitrekenen.
De pampers zijn hoe dan ook altijd duur ook al zijn ze in de aanbieding.

Die van c1000 heb ik op het moment omdat die enkele weken geleden  in de aanbieding waren en uiteindelijk goedkoper was als ik die mee zou nemen.

Wat ik doe ik kijk regelmatig bij de folders of er een aanbieding bij zit en dan kijk ik hoeveel er in zitten.
Als er twee pakken voor bv 19.95 inzitten tel ik de aantal bij elkaar op en deel ik door die prijs.
Dat doe ik ook met de luiers die ik altijd heb die dus niet in de aanbieding zijn(tel wel twee pakken) en dan zie ik of ik goedgokper uit ben als ik twee van de aanbieding neem of gewoon 2 die niet van de aanbieding zijn
Als die van de aanbieding duurder zijn neem ik ze niet.

Maar het is vooral opletten, want het kan goedkoop lijken het wil nogal per drogisterij/supermarkt schelen hoeveel luiers er in de pakken zit!!Let daar dus goed op!

Verder heb ik billendoekjes, shampoo van de kruidvat een 3 pak billendoekjes met 80 stuks voor 3.95 geloof ik..en ik heb nog een hoop badspullen gekregen en van mijn kraampakket...

Groetjes,

Jacomien

Mama van Kylian
09-09-2007

Hallo,

Ik heb de luiers van de kruitvat eigen merk(perfect)... Billendoekjes scheeld nogal welke in de aanbieding zijn... Maar de luiers en de voeding haal ik bij de kruitvat..

Gr Kiki

Terug
Bovenaan