hoi dames,
Ik zweer bij pampers! Ik ken het woord luieruitslag totaal niet! Rode billetjes wat is dat?
Het is zelfs zo, als je de pampers altijd in de aanbieding koopt, je altlijd goedkoper uit bent, zelfs als de 3 halen 2 betalen (nu bij de etos t/m zaterdag) actie tegelijkertijd is bij het kruidvat (eigen merk luiers), dan zijn de eigen merk luiers van het kruidvat duurder als de pampers! Ik was ook zo verbaasd toen ik het om ging rekenen. En ik hoef daan nu maar 5 keer per dag te verschonen, ipv 6 of 7 keer met kruidvatluiers.
Ik geef toe, heb verschillende merken geprobeerd, maar manlief vond pampers meteen het beste.
Ik scchaam me dan ook echt niet dood dat ik vandaag voor de 2e keer deze week bij de etos 3 pakken luiers ging halen, maatje drie, terwijl Daan vandaag pas overgestapt is naar maat 2. En bij het kruidvat doen ze echt niet moeilijk over terug brengen, ik heb vorige week 2 pakken maatje 1 geruild tegen maatje 2, zonder bon!
En zaterdag ga ik gewoon weer naar de etos, om weer 3 pakken luiers te halen, ik heb nu 16 pakken luiers in huis, maar het scheelt me iets te veel, en je hebt ze toch nodig!
Doekjes gebruik ik van de action, 100 doekjes voor 88ct. Ze zijn iets aan de natte kant, maar in een pamperbewaardoos doen ze het prima! En ja daar doe ik ook wel eens zijn snoet mee af!
Ik gebruik ook kruidvatvoeding, daan is nu 10 weken oud, en sinds de geboorte 2,5 kilo aangekomen, waar zou dat toch door komen???haha
xxx