welk merk luiers, en welke maat?

dankjewel alvast voor de reacties....
maar er kunnen er veel meer bij hoor:p

heb man lief net na de kruitvat gestuurd voor kruitvat luiers.... ben benieuwd.... oja en ook voor de kruitvat voeding als die er is? wil ik ook eens proberen...we hebben normaal nutrilon..... ook iemand ervaringen met kruitvat voeding?

liefs lau

Hey!

Ik gebruik hier inmiddels Maat 2, maat 1 kan nog wel trouwens..
Wij hebben zo'n beetje alles geprobeerd nu..

Bumblies luiers vonden we helemaal niks, DA ook niet! C1000 kreeg ze heel erg luieruitslag van! Ga zo maar door haha!

Wij gebruiken hier meestal KruidvatLuiers of Pampers! De Pampers als ze in de aanbieding zijn..
Kruidvatluiers vind ik persoonlijk heel erg fijne luiers!

Ik hoor over de voeding goede verhalen!! Denk er wel aan dat je kindje heel gevoelig kan zijn voor verandering van voeding?! Dus mocht er een reactie zijn van een beetje ziekerig, hangerig of veel krampjes komt dat daardoor.. Wij geven zelf Friso Voeding die is ook goedkoper dan Nutrilon.

Pampers haal ik nu ook meestal een 3=2 aanboeding. heel soms heb je van huggies 2=1 en dan wordt er groot ingeslagen. Heb nu bv 3 pakken maat 4 staan terwijl ze nog makkelijk in maat 3 past.
Luierdoekjes gebruik ik van de etos als de aanbieding van 12 pakken voor 10 euro.
Het is maar om de kont mee af te vegen hoor vind ik en persoonlijk vind ik ze wel ok.
Voeding heeft ze inderdaad van het kruitvat en ze doet het er prima op. Sinds ik gestopt ben met de nutrilon is de spuug niet meer uit haar neus komen lopen. Wat eerst toch zeker eenmaal per dag gebeurde.
Ondanks de nutriton die ik er extra doorheen deed.
En volgens iedereen groeit ze als kool dus ik ben tevreden over de kruidvat voeding

Hai,
Hier gebruiken we pampers, newborn maatje 2. Ik geef nog bv en vindt het met die dunne poep toch de prettigste luiers. Ik koop ze ook altijd in de aanbieding, op www.watkostenluiers.nl kun je je aanmelden, en ontvang je elke week een mail met een overzicht van aanbiedingen mbt luiers en billendoekjes. Billendoekjes koop ik altijd in de aanbieding, vaak 6 pakjes voor een tientje. Vindt daarin toch de merken als zwitsal, natusan ed het prettigst. Voor de oudste gebruiken we  na zijn eerste jaar alleen nog maar kruidvat luiers en die bevallen prima.
Groetjes Annemarie

Hoi hoi,

Nog een keertje hoor!
Ik heb ook de prematuur luiers van kruidvat gehad, ging heel erg goed en stukken goedkoper dan die van de pampers (die je alleen bij de prenatal kan kopen)
Maar nu heb ik weer een pak van de kruidvat gehad en toen kregen ze uitslag op de billen. Ben ik nu sinds een paar dagen weer huggies gaan gebruiken, is de uitslag bijna weg. Zijn er meerdere die dit kennen????
Verder zijn er geen wijzigingen (wasmiddel, doekjes, voeding allemaal hetzelfde gebleven)

Groetjes Bertine

hallo allemaal

ik zweer bij kruitvat luiers voor overdag hebben we maat 2 en voor snachts maat 3 omdat hij vrij lang door slaapt en hele erge natte billen had sochtens dus nu doen we het zo.

bevalt me heel goed. heb ook luier doekjes van kruit vat ruiken ook lekker.

nou doei doei lucy

ik koop eigenlijk of pampers of kruidvat. Meestal zijn de pampers wel ergens in de aanbieding.

etos, da, super de boer vind ik niks. Huggies zijn wel fijn, maar pas later, volgens mij vanaf maat 4 of 5 kocht ik liever huggies dan pampers. Helemaal die broekjes van huggies waren erg fijn en de pampers juist weer niet. Maar dat duurt nog wel even voor we die maat gaan koper.

Wij gebruiken nu maat 3.

Doekjes heb ik van zwitsal, het enige product van zwitsal wat ik in huis heb, vind de doekjes erg fijn, niet te nat en je pakt ze een voor een. Doekjes van pampers vind ik weer niks. Doekjes van de hema zijn ook erg fijn. Rest heb ik nooit geprobeerd.

Die doekjes gebruik ik trouwens alleen voor de billen (of schoonmaken van comode, etc.) maar niet voor het gezicht of handjes. Daar heb je andere doekjes voor, poetsdoekjes.

groetjes,
lia

quote: teygetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 13:17:04'));

Hoi hoi,

Nog een keertje hoor!
Ik heb ook de prematuur luiers van kruidvat gehad, ging heel erg goed en stukken goedkoper dan die van de pampers (die je alleen bij de prenatal kan kopen)
Maar nu heb ik weer een pak van de kruidvat gehad en toen kregen ze uitslag op de billen. Ben ik nu sinds een paar dagen weer huggies gaan gebruiken, is de uitslag bijna weg. Zijn er meerdere die dit kennen????
Verder zijn er geen wijzigingen (wasmiddel, doekjes, voeding allemaal hetzelfde gebleven)

Groetjes Bertine

Hey!
Wij hadden dit ook, ik heb Shenaya ingesmeerd met billenzalf van Zwitsal en toen verdween de luieruitslag ook!!

Groetjes!!

Terug
Bovenaan