Welke baby's zijn al ingedaald?

Ben vorige week op contole geweest, bij 33 weken, kleine lag wel goed maar nog wel hoog.

Heppy0001= in het dalen- 33 weken
Nathalie1 = op de goede weg - bij 33 weken

Vorige week bij de verloskundige geweest en de baby is aan het indalen

Heppy0001= in het dalen- 33 weken
Essje1980= aan het indalen- 35 weken

Bij 31 weken begon het kindje met indalen, met 33 weken was hij/zij al een stukje verder ingedaald en vorige week met de controle bij 35 weken was het kindje helemaal ingedaald. Volgens de verloskundige zat het mooi vast in het bekken...

Heppy0001 = aan het indalen - 33 weken
Essje1980 = aan het indalen- 35 weken
Elin83 = volledig ingedaald - bij 35 weken

Ahh, jammer meiden, ik kan nog niet meedoen aan dit lijstje.
Die van mij ligt wel steeds met zijn hoofd naar beneden, maar hij beweegt nog erg veel.

Vorige week woensdag bij de vk (ik was toen 32 weken) is er ook niks over gezegd...

Nou, volgende keer beter!!

Wel leuk natuurlijk om jullie reacties te lezen!!

Ik weet het ook niet! Vorige week lag hij al wel met zijn koppie naar beneden, maar noch de verloskundige, noch de echoscopiste heeft iets gezegd over indalen. Ben morgen 32 weken, dus het zal niet heel lang meer duren denk ik. Ik vind wel dat de baby erg hoog zit momenteel, gisteravond echt last van gehad. Zo'n vol gevoel.

Hoe merk je dat het kindje aan het indalen is? Ik bedoel: voel je daar iets van of kan alleen de VK dat bepalen?

Ik weet het ook niet! Vorige week lag hij al wel met zijn koppie naar beneden, maar noch de verloskundige, noch de echoscopiste heeft iets gezegd over indalen. Ben morgen 32 weken, dus het zal niet heel lang meer duren denk ik. Ik vind wel dat de baby erg hoog zit momenteel, gisteravond echt last van gehad. Zo'n vol gevoel.

Hoe merk je dat het kindje aan het indalen is? Ik bedoel: voel je daar iets van of kan alleen de VK dat bepalen?

Terug
Bovenaan