Welke baby's zijn al ingedaald?

Ik weet het ook niet! Vorige week lag hij al wel met zijn koppie naar beneden, maar noch de verloskundige, noch de echoscopiste heeft iets gezegd over indalen. Ben morgen 32 weken, dus het zal niet heel lang meer duren denk ik. Ik vind wel dat de baby erg hoog zit momenteel, gisteravond echt last van gehad. Zo'n vol gevoel.

Hoe merk je dat het kindje aan het indalen is? Ik bedoel: voel je daar iets van of kan alleen de VK dat bepalen?

Ik ben gisteren ook bij de vk geweest. De kleine ligt al met het hoofdje naar benenden, maar dat kan nog veranderen. Over 3 weken ga ik weer en dan ben ik bijna 37 weken, dan kunnen ze het wel vertellen. Nog even wachten voor mij dus :)

@ Blossom, ik had op internet gelezen dat wanneer het kindje is ingedaald je dan een minder vol gevoel zou hebben en minder trappen tegen je ribben. Ook zou je er profijt van kunnen hebben wanneer je bekkeninstabiliteit hebt. Omdat het kindje dan "klem"tussen je bekken zit heb je zelf minder last van je bekken. Omdat ik nog last had van mijn bekken en van de ribben was ik dus wel ff verbaasd toen de VK zei dat het kindje mooi was ingedaald. Was wel ff een teleurstelling. Moet toch wat minder geloven wat er op internet staat ;)

Ik heb wel een minder 'vol' gevoel, kan beter ademhalen. Maar minder getrap tegen de ribben en minder last van mijn bekken? Echt niet hoor!

En ik weer wel! Had erg last van mijn bekken en is sinds een paar dagen stukken minder.. Eerlijk gezegd ben ik vergeten te vragen of Baby A al is ingedaald, maar hij ligt wel mooi in hoofdligging, dus het zou zomaar kunnen.
Van het minder volle gevoel kan ik niet meepraten, met 2 beebs =)

Ik weet het ook nog niet. Vanaf week 29 ligt ze al met haar hoofd naar beneden, dus dat is goed. Aanstaande maandag heb ik weer een afspraak bij de VK (dan ben ik 35w+6d), misschien dat ze het dan vertelt, maar de laatste keer (22 juli) heeft ze er niks over gezegd.

Ik weet het niet. Vorige week lagen ze allebei in stuit. Ik moet donderdag weer dus zal eens vragen of de onderste al is ingedaald, hoop het eigenlijk niet want zou het wel fijn vinden als het nog even met het hoofdje naar beneden ging liggen. Afwachten dus, donderdag weet ik meer.

Terug
Bovenaan