Welke baby's zijn al ingedaald?

Hmmm... volgens mij heb ik gisteren in de auto op weg naar huis wel iets gevoeld. Had ineens buik- en rugpijn (zoals ik ook soms heb als ik ongesteld ben), en vannacht ineens doorgeslapen, zonder zuurbranden.....
Zou dit het indalen zijn, denken jullie?

Liefs Marit

hi dames,

helaas, maar dat zal bij mij misschien nog wel even duren. Ben vandaag terug geweest op controle bij de vk en volgens haar ligt het nog in een stuit, maar ze weet het niet helemaal zeker want ze kon het niet goed voelen. ('k ben vandaag 34 weken en 5 dagen) Volgende week moet ik naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of het ook daadwerkelijk zo is. Hopelijk draait het nog uit zichzelf, maar 'k heb weinig hoop! Ben bang dat het geen thuisbevalling gaat worden, maar ja we hebben nog 5 weken te gaan! Misschien gebeurt er nog een klein wonder(tje)! 'k heb soms het idee dat het bij mij van boven moet komen ipv van onder. De hele zwangerschap heb ik ukkie 'laag' gedragen en het lijkt nu pas omhoog te gaan. Zeer irritant, heb 's avonds ook na het eten er erg veel last van, soort brandend maagzuur ofzo. Hoef 's avonds ook vaak niets meer van drinken of iets lekkers.

Suc6 ladys!

Liefs

Joyce

Terug
Bovenaan