Welke baby's zijn al ingedaald?

mini ligt steeds al met hoofdje naar beneden...

schijnt dat je wel steken onder in je buik kunt voelen als kindje indaalt... dat heb ik wel al beetje gehad... morgen naar vk.. dus zullen het zien :)

Haaai, ik heb iets meer 'bandenpijn' gehad de afgelopen week. Maar verder heb ik er echt helemaal niks van gemerkt. Dat komt waarschijnlijk ook omdat het kindje pas een stukje ingedaald is. Over twee weken weten we weer meer. Heb ook nog niet echt het gevoel dat ik weer vrij kan ademen en het bewegen en tegen de ribben duwen word er ook niet minder op!

Af en toe is het wel vervelend, omdat ik niet meer op mijn rug kan liggen hierdoor. En kan alleen hangend zitten zeg maar....

Maar meiden, het komt er langzaam op aan...

Vind het echt heel erg spannend!

Heb al twee keer gedroomd over een baby (van ons). Een keer was ik achterin de auto met hem het spelen, en vannacht was ik hem helemaal het verzorgen (flesje enz.....)

Superdromen zijn dat :D:D

Liefs

Ja, ik droom ook geregeld over de baby. De dromen over de bevalling zijn altijd heel vriendelijk: ik heb nooit pijn!!

Maar door al die leuke dromen krijg ik er steeds meer zin in. Ik zie er al naar uit hoor, lekker tutten, knuffelen en waarschijnlijk heel verwonderd zijn over alles ;-)

Hi Ladies,

Wil niemand teleurstellen, maar bij mijn eerste werd er constant gezegd dat hij er ' goed voor lag' en 'aan het indalen' was...
Uiteindelijk heeft hij dat nooit gedaan (tot bijna 42,5 weken heb ik gewacht) en is hij met de keizersnee gekomen...!

Nu is het spannend; indien ons meisje met 39 weken nog niet ingedaald is, ga ik voor de keizersnee (hier is uiteraard overleg over geweest).
Tot nu toe nog niet (maar ik zit pas in week 33), ik hoop erop!

Groetjes,

@ mum-to-be: ik dacht dat een tweede kindje soms pas gaat indalen vlak voor of zelfs tijdens de bevalling? Of vergis ik me dan heel erg??

hier is frummel ook nog niet ingedaald, wel met t koppie naar beneden. Maar ben dan ook nog 'maar' 32 weken..

groetjes!

Hi Mama-van-w,

Je hebt gelijk hoor, een tweede kindje kan nog indalen vlak voor of tijdens de bevalling, dat klopt.
Alleen, omdat ze bij mij niet zeker weten of onze zoon de eerste keer gewoon niet 'paste' (dat kunnen ze schijnbaar slecht onderzoeken) en daardoor niet indaalde, moeten we nu ergens een grens trekken, dus afwachten of deze misschien wel indaalt; doet ze dat niet, zeg tot in de 39ste week, dan gaan we ervan uit dat deze ook weer niet indaalt....
Ze nemen sowieso liever niet te veel risico's als je al eens een keizersnee hebt gehad.

Ons meisje ligt wel al naar beneden, maar ook niet ingedaald. De gyneacologe zei dat dat vaak pas vanaf 37 weken gebeurt, dus dat het ook nog wel wat vroeg was omme daar zorgen over te maken...

Heel spannend dus!

Terug
Bovenaan