Welke borstkolf aanschaffen?? (vraag voor de experts haha)

Hi Esme,

Knap dat je het wilt proberen! Als het lukt is het echt geweldig! Ik zou denk ik ook proberen eerst te lenen/ huren (als dat kan tenminste). Ik heb eerst de Avent handkolf geleend van mijn zusje, dit vond ik erg zwaar. Bovendien moest ik m steeds met mn andere hand ondersteunen waardoor ik ondertussen niks anders kon doen. Ik heb toen via marktplaats (klinkt misschien een beetje'' viezig'maar het spul is allemaal prima te steriliseren en meestal verkopen mensen m als ie maar weinig gebruikt is) voor een prikkie een elektrische enkele kolf van medela gekocht. Die bevalt mij erg goed; lekker een hand vrij en je hoeft zelf niets te doen.

Succes met je keuze en natuurlijk met de bv!

Liefs, Marcia mv Puck en 32 w zw

Ik lees net van iemand dat ze een tweedehands Medela kolf gekocht/geleend heeft. Medela verkoopt setjes waarmee je een gebruikte kolf weer kunt gebruiken alsof hij nieuw is. Alle slangetjes en dingetjes die in aanraking zijn geweest met moedermelk (van iemand anders) vervang je daarmee.
Zo'n setje had ik ook toen ik die kolf huurde van het ziekenhuis.
Groetjes, Noor mv Skip en Bo

hey hoi,

ik heb niet alle reacties gelezen hoor pffff was me veelste veel wahahaha

maar ik heb de electrische kolf van Avent, deze bevalt mij super goed.....heb hem een hele tijd gebruikt met Yoëll destijds en heb `m gister weer tevoorschijn getoverd.....

maar goed denk dat je gewoon zelf moet kijken wat jou het beste lijkt.....ook over de Medela pomp heb ik goede reacties gehoord en hier ook gelezen...

suc6 in ieder geval

Liefs Denise mv Yoëll en 39.6 wk zwanger

Jeetje, dit roept wel veel naar boven zeg!

Bij Isa was het een suc6je, maar kolven in het onderwijs is geen suc6je dus dat was met 3 maand afgelopen.

Ow Meike is mijn trauma geworden  we wilden alltwee zo graag en Meike nog meer dan dat want die kon dan alleen slapen...

Maar kolven heb ik nooit met een apparaat hoeven doen. Ik produceer heel makkelijk moedermelk die onzttend goed van kwaliteit is dus even knijpen in de klieren en flesje vol. Ik loeide nog net niet..... zucht ik was echt Pamala en die was waarschijnlijk jaloers want ik had geen geen ingreep gehad gewoon puur natuur..

Nu ik weet dat ik niet meer zwanger mag worden weet ik dat ik dit niet meer over hoef te doen. Want ik wist dat ik het kon maar Meike trok het niet en wilde nooit meer bij mij vandaan, arm schatje.

Ach, Esmé gaat het dan is het mooi, makkelijk en prima voor de beeb. Lukt het niet dan zij het zo. Maak er maar geen punt van idd want dat heb ik al gedaan voor alle moeders die na mij kwamen... zucht....

Succes en ik zou niet te snel iets aanschaffen, tis toch allemaal al duur en je weet niet hoe het loopt.

Liefs Renske

Terug
Bovenaan