welke kinderwagen hebben jullie gekozen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.
Misschien hebben jullie er al een, voor een ouder kind. Graag wil ik jullie advies:

Ik ben 35 weken zwanger en aan het shoppen voor een kinderwagen. Maar zie door de bomen het bos niet meer :-(

9 jaar geleden kreeg ik mijn eerste. Die kinderwagen is al lang en
bbreed weggegeven dus ben ik op zoek naar een nieuwe. De verkopers
hebben mooie praatjes, maar ik vertrouw meer op ervaringsdeskundigen.

Wie is er heel tevreden over haar wagen en wil dat met mij delen? Of juist heel ontevreden?

Zo zag ik bijvoorbeeld heel veel Quinny's van amper 1 jaar oud te koop
op Marktplaats. Wat bleek? iemand was zo eerlijk om mij te vertellen
dat ie prima was als kinderwagen, maar als buggy vervelend. De
rugleuning kan niet erg rechtop en haar dochter jammerde de hele tijd
omdat ze rechterop wilde zitten.

Dat is nuttige info.

Mijn wensen?

Een niet al te lage "bak" (de bugaboo lijkt mij bijvoorbeeld heel laag, maar misschien vergis ik me)

Liefst een beetje ruimte onder de wagen voor boodschappen (is ook steeds minder geworden door de jaren heen zie ik)

Ik vind het fijn als ik kan kiezen in welke kijk richting ik mijn kind in de buggy zet; naar me toe, of van me af.

Goedkoop of duur maakt mij in dit geval niet zoveel uit.

Ik hoop dat jullie mij willen helpen.

enne... die trip trap kinderstoelen. Fantastisch, maar wel duur. Wie heeft een namaak en is daar ook tevreden over?

alvast heel erg bedankt!

Inge

(35 weken en 3 dagen zwanger van een jongen)

hallo inger,

'wij hebben gekozen voor de koelstra flexxo. een lekkere wagen om mee te rijden, zeer stabiel en stoer om te zien.
de wagenbak is vrij ruim, boodschappen kunnen onder de wagen. (mandje is niet heel ruim, maar de dagelijkse boodschappen passen eronder)
wat voor jou een nadeel kan zijn is dat de buggy zit enkel van je af kan. wel is de buggyzit heel ruim en kan hij vrijwel helemaal plat gelegd worden. ook de bijgeleverde winterzak is super. deze sluit tot helemaal bovenaan en zitten de kleintjes lekker warm.
maxi cosi kan er ook op bevestigd worden.

nu nog even over de tripp trapp stoel. wij hebben een orginele en vrienden van ons hebben drie soort gelijke van de kruidvat. ook deze zijn zeer stabiel en doen niets onder voor een echte. kreeg trouwens net een mail van de kruidvat dat deze stoelen maandag 14 augustus in de aanbieding komen. van 79,95 voor 39,95. misschien een tip.

succes met kiezen.
groetjes Natalie
mama van merel en jip (24-07-07)

Hoi,

Ik heb van mijn dochter de kinderwagen nog een Quiny freelstyle met vier wielen.
Is echt een super wagen.
En die van mij kan wel gewoon recht zitten.
Waarschijnlijk is de Quiny die niet rechtop kan zitten de Quiny buzz daar hoor ik meer problemen van.
Ik zou mijn wagen met geen ander willen ruilen.

Gr Angelique

super! bedankt allebei.
Klopt van die Quinny, dat gaat volgens mij om de Buzz en de Speedi. Freestyle ken ik nog niet.
Koelstra hoor ik ook goede dingen van en ik kan er een via internet kopen voor 250 euro. Misschien toch maar doen dan.

En helemaal bedankt voor de stoel tip!!!
Ik ga naar de Kruitvat maandag.

Mochten er nog mensen zijn met andere merken of andere ervaringen met kinderwagens... ik hoor het graag!

Hoi

Die kinderstoel van de kruidvat is alleen online te bestellen.

De quinny speedi sx kan inderdaad niet helemaal rechtop maar ik heb het model 2007 omdat mijn oude door fabricagefouten kapot is gegaan.Ook heb ik de topline papilon ik weet niet of dit verschillend is en mijn zoontje zit er prinsheerlijk in echt niet onderuit.Dus de nieuwe modellen zitten wel goed.

Kruidvat heeft weer grandioze aanbiedingen
voor u en de kleintjes!

Pampers luiers: 2 + 1 GRATIS!

Bambino meegroeistoel voor slechts 39,99!

Bambino meegroeistoel

Pampers luiers
2 + 1 GRATIS!

Bambino houten meegroeistoel  
Deze houten meegroeistoel voor kinderen voldoet aan alle Europese richtlijnen. Het unieke van deze stoel is, dat hij  in verschillende standen te gebruiken is.
- Geschikt voor kinderen van 6 maanden tot 12 jaar
- Maximum belasting is 50 kilo
- Eenvoudig te monteren

Bestel de meegroeistoel van 79,99 voor maar 39,99!

De houten meegroeistoel is niet in de Kruidvat winkels verkrijgbaar, maar uitsluitend via internet te bestellen.

Spotgoedkope luiers!
Haal  heel voordelig  Pampers luiers in huis. De  Pampers luiers zijn te verkrijgen in de varianten:
- New Baby mini &  midi
- Baby-Dry
- Easy Up
- Active Fit  

3 pakken voor slechts 19,97!
Normaal  29,97.  Uw voordeel: maar liefst 10,-!

Vanaf dinsdag 14 augustus 2007 in uw Kruidvat winkel!
Kijk hier voor de dichtstbijzijnde Kruidvat winkel

* alle combinaties mogelijk

Ik heb een bugaboo en vind hem fantastisch omdat hij zo licht en wendbaar is. Maar de bak is inderdaad laag dus als je dat vervelend vind is het misschien niet jouw wagen. Daarnaast kunnen er relatief weinig boodschappen in, dat vind ik zelf het grootste nadeel van de bugaboo. De koelstra stuurt ook lekker soepel net als de bugaboo maar heeft een veel zwaarder onderstel en heeft wel lekker veel ruimte voor de boodschappen. Ik vind het zelf belangrijk dat ik mijn wagen eventueel met 1 hand kan sturen en dat kan zowel met de koelstra als de bugaboo. Bij de bugaboo kun je wel zelf kiezen naar welke kant je kind zit in  de wandelwagenbak. Als de wandelwagenbak er eenmaal op zit kun je er ook aanzienlijk meer boodschappen in kwijt. En omdat je de wandelwagenbak in 3 standen kun zetten, van liggend naar helemaal rechtop kan je kind er al vrij snel in.

Wat ik nog wel even kwijt wil over mijn quinny(speedy sx) Het is eerlijk waar een superwagen maar de dreamy is wel heel erg klein.Mijn zoontje moest na 4 maand al in de wandelwagen.Ik vond dit een nadeel maar een ander zal dit misschien niet erg vinden.Verder vind ik het een top wagen(nu met de nieuwe buggyzitting dan)

Hoi allemaal,

Ik zelf heb gekozen voor een Mutsaerts Style Combi.
Ik heb een dubbele hernia in mijn onderrug dus ik moet snel klaar zijn met maxi cosi erop kunnen zetten.
Ook de reiswieg krijg je heel makkelijk er vanaf.
Wat ik ook belangerijk vind is een bak onder de wagen.

Eerst wilde ik een Quinny, maar mijn zus heeft er een en die vind ik zo verschrikkelijk onhandig en dan voor die prijs.
Ik heb nu dus een hele fijne en gebruiksvriendelijke kinderwagen voor maar 399 euro :)

Liefs Esther

Terug
Bovenaan