welke kinderwagen hebben jullie gekozen?

Hoi hoi!
Wij hebben gekozen voor de Easy Walker! We hebben hem nog niet echt gebruikt, maar hij lijkt ons wel heel handig.
Onderin heeft hij ook een redelijk grote boodschappenbak.
groetjes van Iejoor
26 weken en 1 dag

Hier nog een Stokke!
Nu al negen maanden in gebruik en we vinden hem fantastisch!
Het is een van de duurste wagens, maar ach..

Het design moet je natuurlijk aanspreken.
De bak zit heel hoog en dat vond ik erg prettig. Je kunt hem trouwens ook naar beneden zetten. Hij rijdt supergoed en is erg wendbaar en rijdt erg licht.
De buggy is ook superfijn. Je kunt hem praktisch plat leggen en je krijgt er ook een baby inzet gedeelte erbij zodat de baby helemaal plat kan liggen.  Je kindje is toch pas 5 a 6 maanden als hij uit  de bak groeit en  kan dan niet rechtop zitten.
Ook  kun je de buggy naar  je toe en van je af zetten (dat was wel een eis van ons) en ook weer hoog en laag. Wij  hebben hem vooral hoof staan. Zo kan onze dochter alles goed zien en is ze dicht bij ons. De luiertas hebben we aan de duuwstang gehangen.
Onderop zit er een tas bij, waar best veel in kan.
Als je hem inklapt dan wordt het niet zo klein als bijv de Bugaboo en de Quinny. Dat kan een nadeel zijn. In  onze auto's past hij, dus dat vonden we niet zo erg.

Ook is het handig als stoeltje om ergens aan tafel te schuiven doordat  de buggy zo hoog gezet kan worden.
Bij de nieuwere modellen kan er zelfs een Maxi Cosi op.

Ik hoop dat je eruit komt!

gr,
Sabine  

Je krijgt wel een hoop reacties he. Nog een kleine tip, als je wagens wilt uitproberen ga dan naar een Prenatal warenhuis (niet zo'n stadswinkel die hebben niet veel). Mijn ervaring is dat ze je daar heel goed en objectief advies kunnen geven.

Verder valt het me op dat sommige mensen hier de meegroeistoel van bv het kruitvat verwarren met de triptrap van stokke. Dat is echt niet te vergelijken. De triptrap is een stoel die speciaal is ontworpen om je kind in een zo actief mogelijke houding te laten zitten. De meegroeistoel is een gewoon een heel handige kinderstoel die je later ook nog kunt gebruiken. Ik heb zelf een meegroeistoel omdat ik graag een plankje aan de stoel heb en dat heeft de triptrap niet. Maar het is echt een heel ander concept.

in 2003 hebben wij de Quinny freestyle XL gekocht.
een driewieler,het voorste wiel is een zwenkwiel die je ook vast kan zetten.
de derde word er straks ook mee rond gecrossed.
en hij bevalt ons prima.

Hoi Ingerr,

Ik zag je topic en ik heb nog een koelstra te koop. Zie op marktplaats, zoeken op koelstra flexxo. Postcode 2134WL..

Het is een donkergrijze met grijze voetenzak en roze voetenzak en een roze parasol.

groetjes Mariska

wij hebben nu voor de tweede de quinny freestyle xl in gebruik, was nog over van de eerste, hij is 3.5 jaar oud, maar het is nog steeds een superfijne wagen.

De klachten komen denk ik van de quinny buzz, lijkt me ook niet zo'n fijne wagen, wel om te rijden, niet om in te zitten.

onze buren hebben een mutsy met vier wielen ook een super rijdende wagen, erg soepel. Als ik een nieuwe had gekocht had ik weer dezelfde genomen als die we nu hebben.

las net over de wagenbak, dat is bij iedereen verschillend. De bugaboo heeft een grote bak, groter dan van quinny, maar onze dochter is nu al 7 maanden en past er nog steeds prima in, maar zij is dan ook maar 61.5 cm

succes ermee, veel uitproberen, neem desnoods een kindje mee, of een zak aardappels, dan weet je ook hoe hij rijdt als je hem als wagen hebt omgebouwd en je kind veel zwaarder is. Want met een baby in een wagenbak rijden ze volgens mij allemaal wel lekker en soepel

Terug
Bovenaan