welke kinderwagen hebben jullie gekozen?

Hoi,

Wij hebben 4 jaar geleden de Quiny freelstyle met vier wielen gekocht voor onze dochter en deze beviel ons echt prima. Mankeert nu   nog steeds niks aan en de kleur is zwart, dus we gaan hem nu weer gebruiken. Stevige stabiele wagen. Lekker hoog, ruimte voor boodschappen. Alleen kan je kindje in de wandelwagen alleen van je af zitten. Maar daaar was ik zo aan gewend. En mijn dochter kon zo heerlijk kijken, dus eigenlijk niet echt een nadeel. Succes met de keuze.

gr Kyra

Haay wij hebben gekozen voor de XAdventure .. stoere wagen!!.. :)

Hoi,

Zo als iedereen, vind ik mijn eigen wagen (bugaboo frog) ook nog steeds een prima keuze, hij gaat nu voor de derde keer in gebruik. (Lijkt er dus verdacht veel op als je eenmaal goed voor iets kiest je er helemaal voor gaat of het nu Koelstra, Quinny, Musty of Bugaboo is). Dat de slaapbak (te) laag is, heb ik nooit zo ervaren, ik heb deze veelvuldig gebruikt omdat dat "het bedje" beneden was. Mijn man is 1.90 en heeft er eigenlijk nooit een probleem mee gehad, het is ons nooit opgevallen. De boodschappenbak onderin is niet zo groot, maar ik heb twee haken waaraan je eenvoudig een boodschappen tas kan hangen (uiteraard niet te zwaar), of zo'n boodschappennetje is handig.

Het rijcomfort, de diverse standen (ook voor strand en bos), de wendbaarheid (met één hand zonder kracht) en de opklapmaat zijn perfect. Ik vind hem verder nog steeds erg mooi en de service is perfect.

Succes met de keuze,

Gr,
Maria

Wij hebben voor de Mutsy 4-rider single spoke gekozen. 4 grote luchtbanden, erg wendbaar door de twee  wendbare voorwielen die je ook nog vast  kunt zetten  en als je het trucje door heb heel erg makelijk in te klappen. Ik vind het ook belangrijk dat het zitje beide kanten op kan. Als het dus nog zo goed als ligt laat ik het naar me toe zitten/liggen en zodra het echt kan zitten kan het lekker naar voren kijken.
Een kennis van mij heeft de zelfde en is er helemaal happy mee. Hij is met 1 hand te besturen. En in het mandje past meer dan je zo op het oog denkt volgens haar. Dit is mijn eerste kindje dus ik hoop dat hij echt goed gaat bevallen.

Groetjes
Wilma
25 wk en 2 dgn

O ja, en iedereen is er verbaasd over het feit  dat de reiswieg best hoog op het onderstel zit. En de hoogte van de handgreep is met 1 knop heel makkelijk in te stellen.

Hoi,

Wij hebben gekozen voor de Quinny Speedi SX,dat is een wagen met een bak erbij,kinderwagen bak dus,en je kan hem omtoveren tot een buggy,een hele hippe en zeker mooie wagen.Er zitten verder bij,voetenzak en een boodschappenmand onderin de wagen.Verder vind ik het handig met 1 wiel voor omdat wij honden hebben en dus veel wandelen,vooral bos en natuur.Dus het is een mobiele wagen en een zeer hip model.

Succes met je keuze.

lfs nice (38 wkn zwanger,augustus forum)

Ik heb zowel de bugaboo als de tripp trapp. En beiden vind ik het geld waard!
De bak van de bugaboo is/lijkt laag, maar wat is daar op tegen? Je kunt je kindje altijd goed zien liggen. De boodschappenmand lijkt niet zo groot, maar man...wat raak ik er altijd veel in kwijt!!
En de tripp trapp is inderdaad wel duur, maar gaat jaren mee. Ik zit er zelf nog wel eens op bij vrienden, dus is ook nog als gewone stoel te gebruiken.

ik ben erg blij met jullie reacties, dank jullie wel!
Van de week ga ik maar een keertje naar een grote baby store om vanalles uit te proberen. Dan kijk ik wel of ik hem vervolgens 2e hands probeer te scoren, of dat ik hem nieuw koop.

Terug
Bovenaan