welke kinderwagen hebben jullie gekozen?

Eigenlijk hoor ik hier niet, maar wilde toch even reageren.

Wij hadden een merkloze kinderwagen. Die hebben we vorige week verkocht omdat hij steeds meer ging wijken en omdat mijn zoontje onderuit zakte. Van 't weekend hebben we de Quinny Speedi SX Topline Papillon thuis gekregen. Het is een fantastische wagen, zeer wendbaar en licht. Mijn zoontje kan trouwens helemaal rechtop zitten in de wagen. Ik ben er echt superblij mee.

Groetjes,
Nelly mv Dean (05-10-2006)

Wij zijn er beiden over uit, het gaat een Joolz Bloom worden.
Deze is nieuw op de markt en spreekt ons zeer aan.

Niet alleen het design  vinden wij  erg mooi, maar hij voldoet aan al onze wensen/eisen.
Compact op te vouwen , zeg maar klein, je kunt ervoor kiezen je kindje naar je toe te laten kijken of van je af, de "buggy"stand is in 3 standen te verstellen. En wat mij ook erg aanspreekt, is dat het kindje hoger ligt/zit. Verder heeft deze wagen adapters voor 6 verschillende soorten/merken "maxi cosy's". Ook voor die van Roemer. Daar gaat onze voorkeur wee naar uit.
Joolz heeft bij het ontwerp van deze wagen een beetje wat naar de bugaboo gekeken, en daar lijkt ie ook een beetje op, maar wij vinden

En wat de prijs aangaat, goedkoop is ie niet, maar het is ook de duurste.

Een wagen 2de hands te kopen is voor ons beiden geen optie. Tenminste niet als ie van iemand is die we niet kennen. Maar dat is ook weer voor iedereen anders.

Liefs Noelie

Hoi,

Wij hebben gekozen voor de Mutsy urban rider. 4 wielen met luchtbanden zodat we ook met de hond in het bos kunnen wandelen. De achteras kan heen en weer zodat de wagen met een hand te sturen is. Maar kan niet zo scherp de bocht om als de driewielers.
Zitje kan beide kanten op en mutsy heeft een maxi cosy die helemaal plat kan (drie standen) zodat de baby er langer in kan liggen. Die is wel weer wat zwaar om te tillen.

Succes.

Groetjes,
Linda

hoiu,wij hebben de quinny speedi,mijn zus had het voorgaande model en was er altyd goed over te spreken,en ik moet zeggen hij is echt superfijn.
door t zwenkwiel voor stuurt die echt heel soepel en is ideaal in krappe paden in winkels.
we hadden laatst de bugaboo van vrienden geprobeerd en dat vonden wij niet wat,hij trok erg na 1 kant,en de bak is zo laag.succes met t maken van je keuze,maar ik lees dat je al 35wkn bent dan zou ik toch haast maken ivm levertijd?! nou groetjes jb.

Ervaring van een mama die nu voor de derde gaat:

Koelstra flexxo, stuur je met 1 hand, rijdt heerlijk, kinderwagenbak is ook lekker groot en de bijpassende maxi cosi kan helemaal plat (!) waardoor je kindje nooit meer in een bocht ligt en er dus een hele lange tijd in kan liggen (langer dan de gewone maxi cosi)

Hoi hoi,

Wij hebben gekozen voor de Xadventure-sprinter, die heeft ook een aardige grote bak met een grote boodschappenmand. Heb hem nog niet in gebruik maar ik vindt hem nu al super alleen moet ik dat nog ondervinden haha. Mijn man had nog een andere kinderwagen van zijn dochtertje uit zijn vorige huwelijk maar dat vondt ik maar niks vandaar een ander gekocht.

Wens je succes met de aanschaf van je kinderwagen.

Liefs Fruit Girl

Voor Kyra 1

Je kan met de Quiny feestyle je kindje naar beide kanten laten kijken hoor.
Ik weet niet of er verschil in is maar die van mij is nu 3 jaar oud.

Gr Angelique  

Goedemorgen,

Ik ben volgens mij in dit rijtje de enige, maar wij hebben een Stokke gekocht.
Het kindje kan naar je toe en van je af zitten, zit lekker hoog en ik vind hem gewoon erg mooi.
De toekomst moet uitwijzen of hij mij goed bevalt, maar ik heb al even rondgereden met de kinderwagen en ik denk dat het helemaal goedkomt.

Groetjes Gea

Terug
Bovenaan