Welke KINDERWAGEN hebben jullie, of wil je aanschaffen??

hoi wij houden onze Oude die is van 2004 maar toen een zwarte gekocht dus ook nu nog zeer bruikbaar ook ben/was ik erg tevreden erover wij hebben een mutsy urbun-4 wheel of zo iets gewoon 4 wielen dus maar met een scharnier (zwenk) gedeelte in het midden en daardoor zeer wendbaar ook zit er een relatief grote kinderwagen bak bij en de buggy inzit kan allebei de kanten op in geklapt is hij niet zo klein als de bugaboo maar doordat je eventueel de wielen er met een druk op de knop eraf kunt halen is dat geen probleem wij hebben zelf een fordfocus station en daar kan hij makkelijk in met nog 2 boodschappenkratjes erij naast.

nou dit is een heel verhaal geworden ik hoop dat jullie erits aan hebben!!!1

Ik heb de koelstra uit 2005, gekocht bij de eerste. Hij is wel wat zwaarder als de nieuwe modellen van tegenwoordig maar ben er nog steeds heel blij mee. De wagen ziet er ook nog heel goed uit en de kinderwagenbak is vrij groot dus die kun je ook lang gebruiken.
Ik gebruik de wagen eigenlijk alleen in de buurt, naar de winkel en naar school. Als ik met de auto weg ga dan heb ik standaard een buggy achterin liggen. Daar kan de baby straks natuurlijk nog niet in maar ik denk dat ik deze keer maar een draagzak ga aanschaffen zodat mijn dochter af en toe ook nog in de wagen kan.

Succes met kiezen allemaal, ik vond het toen ook een moeilijke keuze.

Wij hebben gisteren de Mutsy 4 rider besteld. Prijzen verschilden niet zoveel per winkel, maar we kregen korting doordat we in dezelfde winkel ook al een kinderkamer kochten.

Hier ook een fan van de bugaboo. Rijdt superlekker, is licht, makkelijk opklappen en sturen met 1 hand gaat prima. De bak is groot en mijn (reuze)baby paste er tot 6 mnd makkelijk in. Nu is hij bijna 2 en gaat het nog steeds prima. Nog nooit problemen met het ding gehad dus een echte aanrader. Hij is zijn geld echt waard!

grt, Marijne

Ik ben ook fan van de Bugaboo.
Gebruik m nu bijna 3 jaar en heb er nog steeds enorm veel pezier van. Mijn dochter heeft een half jaar in de kinderwagenbak gelegen en daarna in het buggy gedeelte naar mij toe gericht.
Een ideale wagen, zou m iedereen aanraden.

Groetjes

Ik heb een Quinny freestle 3XL, hij is van 2005 alweer en er hebben al 2 kinderen (en een papa en mama) plezier van gehad! Het is wel een robuuste wagen, maar super handig en toch wel compact mee te nemen. Toen had ik een Fiesta en dat paste makkelijk in de achterklep! Ik vind het persoonlijk niet handig als je een los zitje hebt dat je altijd bij het in- en uitklappen er eerst af moet halen en ook weel los in je auto moet leggen. Die van mij klap je gewoon in en klaar. En hij gaat dus erg lang mee, hij is ook al een aantal keer met het vliegtuig mee geweest en daar is hij ook doorheen gekomen zonder slag of stoot (en dat wil best wat zeggen...) Ik zou hem ook zo weer kopen.
Maar kies ook gewoon wat je leuk vind, want als je achter een wagen loopt die je alleen maar handig vind en spuuglelijk is ook niet leuk!

Succes met je keuze!

Mutsaers moet je niet kopen. Die hadden we na 4 maanden weer terug gebracht. We mochten toen bij de babydump een nieuwe uitzoeken. Helaas hadden ze toen nog geen Bugaboo in het assortiment. We hebben toen een Quinny genomen. Helaas blkkeert het wiel nogal eens de latste tijd. Op het begin was het perfect. Ik heb altijd spijt gehad dat ik geen Bugaboo heb gekocht.

Terug
Bovenaan