Welke KINDERWAGEN hebben jullie, of wil je aanschaffen??

Wij hebben een x-adventure en die bevalt prima. We hebben hem twee jaar geleden gekocht voor de eerste, en gaan hem nu gewoon voor de tweede gebruiken. De bak is redelijk groot, hij is goed in te klappen en de duwstang is in hoogte verstelbaar. Vooral dit laatste is bij ons van groot belang omdat ik 1.60 ben en mijn man 2.00 m.

Wij hebben een x-adventure. Twee jaar geleden gekocht voor onze eerste, en gaan hem nu weer gebruiken. Redelijk ruime bak, goed in te klappen en een in hoogte verstelbare stuurstang. Vooral dit laatste was van belang omdat ik 1.60m ben en mijn man 2.00m.

Wij hebben een x-adventure. Twee jaar geleden gekocht voor onze eerste, en gaan hem nu weer gebruiken. Redelijk ruime bak, goed in te klappen en een in hoogte verstelbare stuurstang. Vooral dit laatste was van belang omdat ik 1.60m ben en mijn man 2.00m.

Haha heb ik heel stoer hier verteld dat we voor een easywalker gaan. Niet dus!!!
We waren vandaag in babypark en wij die wagen helemaal bekeken. Maar helemaal niet handig. Heel lastig uit elkaar te halen en een beetje gammel.
Aangezien mijn vriend heel veel werk wil ik wel een karretje die ik zelf uit elkaar kan halen.
Wij al die wagens proberen. (jaja, zelfs de Bugaboo ;-)
We zijn nu uitgekomen bij een Joolz Prime. Hele leuke wagen, handig te bedienen en leuke kleurtjes!!
En het kindje kan als het ouder is ook nog naar mij toe zitten. Een heel groot pluspunt :-D!!!!
Dus dat gaat hem worden. Voor een meisje een roze en voor een jongen een zilveren!!

Liefs Sonja

Hoi,
wij hebben een Mutsy, vraag mij niet welke. Het is er een uit 2005, met twee wielen achter en twee aaneen (zwenkwiel) voor. Hij is ons erg goed bevallen en daarbij hebben we een grijze gekocht, dus dat kan alle kanten op. De Mutsy loopt er licht en is erg stevig, en ook vrij hoog, waardoor je niet heel diep hoeft te bukken als je je kindje in de wagen wilt leggen. Het viel ons toen op dat veel populaire kinderwagens best wel gammel waren. En de kinderwagen is makkelijk in te klappen en uitelkaar te halen, wat ik een heel groot voordeel vond, en vind.

Wij hebben een mutsaert en na 2 kindjes is hij eigenlijk af. Schroefjes weg, bekleding niet meer mooi enz.
Wat ik ook een nadeel vindt is dat hij zo breed is bij de achterwielen; een drogist kun je bijna niet normaal in. Maar dat is met heel veel wagens zo, helaas.
Vindt de bugaboo nog steeds erg leuk, maar ook zo duur.

WIj hebben de Stokke en deze bevalt heel goed. Alleen vind ik het jammer dat ik er dadelijk geen plankje of zo aan vast kan maken voor de oudste als de baby er is. Heeft iemand hier ervaring mee met Stokke, en daarvoor een oplossing?

Groetjes,
Kim

Terug
Bovenaan