Welke KINDERWAGEN hebben jullie, of wil je aanschaffen??

WIj hebben de Stokke en deze bevalt heel goed. Alleen vind ik het jammer dat ik er dadelijk geen plankje of zo aan vast kan maken voor de oudste als de baby er is. Heeft iemand hier ervaring mee met Stokke, en daarvoor een oplossing?

Groetjes,
Kim

Ik weet dat het officieel bij de Quinny Buzz ook niet kan, maar de prenatal verkoopt wel van die plankjes die er toch op kunnen. Alleen zeggen ze er wel duidelijk bij dat het niet voor die wagen geschikt is. Als het namelijk kapot gaat, willen ze niet aansprakelijk zijn. Ik denk dat dat meerijdplankje ook op de Stokke past. Weet alleen de naam niet meer. Handig he??? haha

Hoi hoi

Wij hebben de Maxi Cosi Mura 3 gekocht: stabiel, goed in hoogte (zijn lange mensen), lichtgewicht en je kan er een wieg, maxi cosi citti en een zitje voor als je kindje al wat ouder is opzetten. Ideaal maar smaken verschillen. Ik zou idd even naar een grote winkel gaan om zelf te testen wat voor jullie handig is.

Hallo, hier een mama van juni,

Wij hebben de Mutsy 4 weel rider (niet met het scharnier in het midden, maar gewoon zwenkwielen voor). Ik vind hem ideaal... stevig, zitje naar je toe en van je af te gebruiken, rijd erg lekker, redelijk klein op te vouwen (ik heb een hyundai atos, echt een klein bakkie en daar past hij gewoon in de achterbak) ziet er stoer uit en je kunt alles los kopen, dus als je nog eens een andere kleur bak/zitje wilt kan dat altijd nog. Ook hebben ze een superleuke funseat voor als de kleine iets groter is.

Succes met de keuze.

Hallo allemaal!

Wij krijgen een wagen dus gelukkig kunnen we helemaal gaan voor wat we super vinden. We hebben alleen beiden een kleine auto dus het moet ook een goed inklapbare zijn.
Mijn man neigt naar bugaboo, omdat ie stoer uit ziet en een special edition paul frank hoes heeft. hahahhaa, denk dat we toch ook wat moeten gaan testen hoor!

Zag dat de meningen over iedereen met een bugaboo wel goed waren dus dat is wel fijn!

Groetjes en veel succes met jullie keuze

Terug
Bovenaan