Welke kinderwagen hebben jullie???

Ben weer nieuwsgierig, hihihi, maar zijn jullie al van mij gewend he....
Wat voor merk kinderwagen hebben jullie, en zijn jullie tevreden??
Wij hebben een zwarte driewieler van first wheels en zijn er zeer tevreden over. De wagen ziet er stoer uit, rijd lekker, kan er boodschappen onder kwijt, is zeer stabiel en niet te vergeten hij was betaalbaar hihihi

Groetjes xx
liekje mama van Joy en Reana

Tessa Rijd in de Speedy SX
Pappilion kleur bak, en een donkergroen wandelwagen gedeelte.
Tis een 3wieler en een top ding, makkelijk mee te nemen

Gr,
Remco en Paula Trotse bezitters van Tessa

Persoonlijk houd ik niet van deze vragen. Ik vind het ergerlijk als mensen te koop lopen met hoeveel geld ze kunnen spenderen aan dure spullen. Ik heb een merkloze kinderwagen, merkloze flessen, de goedkoopste luiers, merkloze spenen, geen dure potjes maar vers fruit en groente en aardappelen, tweedehands kinderkamer enz. En mijn kind is dolgelukkig. Zo, na meer dan een jaar hier forummen en talloze vragen als dit even mijn hart gelucht Ik zal nu wel een stuk minder populair zijn.

Mama van Mirelle,

Ik kan me het goed voorstellen hoor, en bij mij ben je niet monder populair, ik vind het juist kanp hoe je het doet...neem me petje zeker voor je af!!!

gr tammy

Je kind groeid van liefde niet van dure spullen
Het maakt niet uit in welk merk kinderwagen je je baby rondrijd....
Als hioj jou bevalt en je kindje kan er lekker in liggen zitten zal het je kindje een zorg zijn wat erop staat

Ik heb een Xadventure inmotion....gewoon omdat mijn vriend en ik die ontzettend mooi vonden en hij aan onze eisen voldeed
Wel wilde ik nu een nieuwe kinderwagen omdat bij mijn oudste we wel een 2e handse kinderwagen hadden gekocht en daar erg mee op de koffie zijn gekomen
Maar das ook de enige reden...en de buggy van mijn tweeling vond ik niet zo gepst haha

Zie de mensen al kijken....ow leuk een tweeling......ehhhhh eenling
Hahahahah zal er dan in die koppies omgaan

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan