Welke kinderwagen hebben jullie???

Ik vind het ook  leuk om te weten wat voor leuke dingen jullie hebben voor je kleintjes hoor! En dat hoeft toch niet perse te gaan om dure spullen?

Wat kinderwagen betreft, wij hebben een Bugaboo Cameleon, zwart met oranje. En ik ben er superblij mee. Hij is licht, wendbaar, handig, gemakkelijk op te klappen en mee te nemen, gemakkelijk schoon te maken  en heeft een hele grote bak.  

groetjes,
Karin

Mama van Marielle,

Bij mij word je hier alleen maar populairder door hoor ik hou juist wel van eerlijke mensen dus minder populair omdat je je mening geeft ....nee juist niet, tenminste niet bij mij en weet je zolang je kindje gelukkig is en de mama's en papa's ook dan maakt het toch ook helemaal niet uit hoeveel geld iemand uitgeeft aan spullen of juist niet

liefs Corina

ik denk alleen niet dat dat de bedoeling is van zulke vragen ik denk dat het gewoon belangstelling is en zeker niet gaat om hoeveel iemand uitgeeft aan iets dus ik kan me er niet druk om maken het is toch juist leuk dingen met elkaar te delen

mama van marielle, je bent bij mij juist weer in aanzien gestegen! Ben blij dat iemand het hier eindelijk een keer schrijft!

niets tegen de mensen die dit soort vragen blijkbaar wel leuk vinden, moeten ze helemaal zelf weten. maar ik snap het ook niet echt. Ik ben zelf ook, uit overtuiging, meer van het no-logo, hergebruik etc.

Dat gekik op merken (of het nou kleding of wagentjes is) is voor mij onbegrijpelijk. Wat is dat toch dames?  onzekerheid? angst? op zoek naar bevestiging dat je echt heel goed bezig bent als moeder en het beste voor je kindje over hebt? Dat geloven we ook wel zonder al die merken hoor. ik in ieder geval wel.

Het ging om de kinderwagens he, niet om hoeveel geld ieder hheft te spenderen.
dat is totaal niet belangrijk.

of je nou 1 met logo of zonder logo hebt....het is gewoon een onderwerp met welke kinderwagen....thats it.

tuurlijk is ook zo, heb je helemaal gelijk in tessa.

het gaat ook niet over dit topic per se en ik geloof helemaal dat er niets vervelends bedoeld wordt met dit topic.

Het was wat mij betreft meer een algemene opmerking / constatering en vraag na enkele maanden forummen.

hallo,
ik heb een hele leuke kinderwagen en is erg handig vind ikzelf.
het is van het merk adbor, niemand heeft er ooit van gehoord.
we hebben hem wel bij een babyzaak gekocht maar die had waterschade gehad dus was hij heel goedkoop, terwijl hij alleen met de banden in het water had gestaan.
het is een vierwieler met brede banden en de bak ligt wat lager dan de meeste kinderwagens.
ik ontdek steeds meer dingen aan de wagen die ik niet wist hahahaha.
zo zit er in de kap een muskiettennet en een regenhoes (ik had al een regenhoes gekocht kom ik er achter dat ie vast in de kinderwagen zit) maar dat heb je als de gebruiksaanwijzing in het pools is hahahahaahah.
er zit ook nog een grote boodschappenmand onder wat erg handig is als je gaat shoppen.
en ik vind hem vooral zo leuk omdat je hem nergens tegen komt, heb nog niet gezien dat iemand anders hem ook had.
groetjes henny

Hoi allemaal,

wij hebben een 4-wieler,  x-adventure star. Het onderstel was heel snel versleten en sturen werd daardoor erg zwaar (maar ja, misschien had ik ook niet elke keer mijn wekelijkse boodschappen erin moeten proppen, haha, er staat niet voor niets een maximum van 2 kilo voor). Nu hebben we een nieuw onderstel en rijdt hij weer als een zonnetje.

Ik snap niet zo goed de commotie over dit onderwerp. Volgens mij zijn mensen gewoon nieuwschierig naar de keuzes van andere mensen (ikke wel iig) ongeacht of het nou merk, duur of  tweedehands  is of niet. En dat heeft verder niks te maken met kicken op merken ofzo. Er is gewoon zoveel keus. Wij zijn weken bezig geweest met de keuze voor een wandelwagen,  willen we een 4-wieler of 3-wieler,    marktplaats of nieuw,  merk of merkloos, groot of klein enz... Ik vind het juist heel leuk om te lezen wat anderen hebben gekozen en of dat bevalt.    Hopelijk komt dit niet verkeerd over.

groetjes, Paulien  

Terug
Bovenaan