Welke kinderwagen hebben jullie???

Ik heb de Quinny SpeedySX in de kleur Papillon. Deze 'voldeed aan de eisen' en mijn vriend was helemaal weg van deze kleuren. Licht, handig, multi-inzetbaar enz enz.

Het nadeel is (en dat hebben veel moderne wagens vind ik) dat de ligbak zo klein is. Nienke is nu bijna 5 maanden en we mogen blij zijn als ze het nog een maand uithoudt. En dan is ze niet eens zo'n grote meid.

In reactie op de commotie over de prijs van wagens... wij kregen deze kinderwagen van mijn ouders en konden 'm zelf anders ook prima betalen. Maar als dit niet het geval was, dan hadden we 'm gewoon op marktplaats gekocht of een goedkoper niet-merk bijvoorbeeld. Dit geldt voor al onze babyspullen. Omdat we het kunnen betalen kopen we wat we mooi vinden en zodra dat niet meer kan, zullen er veranderingen plaatsvinden.

Het belangrijkste is: laat iedereen in z'n waarde... de mensen die minder te besteden hebben, maar zeker ook de mensen die wel meer te besteden hebben (daar kopen anderen dan toch weer de tweedehands versie van, of zie ik dat verkeerd...)!

Ik heb de X Adventure.
Ben er heel tevreden mee, alleen ik vind hem wel zwaar als ik hem
in de kofferbak moet tillen.
Maaaar daar krijg je spieren van, en je went er aan. Haha

sorry dat ik even reageer maar ik snap niet dat sommige mensen zo reageren als er gewoon uit nieuwschierigheid word gevraagd naar wat voor een kinderwagen we hebben,dat is toch intresse tonen of mag dat tegenwoordig ook niet meer, ik zat het te lezen en ik stond er echt versteld van de vraag is toch niet HOE DUUR WAS JULLIE KINDERWAGEN als dat er nou zou staan en er zou zo gereageerd worden dan zou ik het me nog wel voor kunnen stellen, maar ja we zijn niet allemaal hetzelfde en dat is maar goed ook!! en ik heb de quinny buzz gekregen van mijn ouders een groene en ik ben er nog steeds superblij mee vooral nu die er in zijn zitbak zeg maar in kan, hij zit er echt zo bij van kijk mij eens ik kan al zitten, zooo schattig!!! groetjes van patricia en chez

Wij hadden bij Bryan een Maxicosi Speedy SX, wat nu van Queeny is. En  sinds  Renske er is hebben we de duowagen van X-adventure, naast elkaar. Echt superhandig ding! Ben zo blij dat we die gekocht hebben, heb er veel plezier aan!

groetjes mieke

Terug
Bovenaan