Ik heb de Quinny SpeedySX in de kleur Papillon. Deze 'voldeed aan de eisen' en mijn vriend was helemaal weg van deze kleuren. Licht, handig, multi-inzetbaar enz enz.
Het nadeel is (en dat hebben veel moderne wagens vind ik) dat de ligbak zo klein is. Nienke is nu bijna 5 maanden en we mogen blij zijn als ze het nog een maand uithoudt. En dan is ze niet eens zo'n grote meid.
In reactie op de commotie over de prijs van wagens... wij kregen deze kinderwagen van mijn ouders en konden 'm zelf anders ook prima betalen. Maar als dit niet het geval was, dan hadden we 'm gewoon op marktplaats gekocht of een goedkoper niet-merk bijvoorbeeld. Dit geldt voor al onze babyspullen. Omdat we het kunnen betalen kopen we wat we mooi vinden en zodra dat niet meer kan, zullen er veranderingen plaatsvinden.
Het belangrijkste is: laat iedereen in z'n waarde... de mensen die minder te besteden hebben, maar zeker ook de mensen die wel meer te besteden hebben (daar kopen anderen dan toch weer de tweedehands versie van, of zie ik dat verkeerd...)!