Welke kinderwagen hebben jullie???

hoi hoi

wij hebben ook niet gekeken welke het duurtse was maar welke het makkelijkste

wij wonen in de stad en zijn veel onderweg dus ik wou een goede wagen hebben
dus hebben we gekozen voor de bugaboo cameleon ik heb hem zwart met roze

ook moest er   een kiddiebaord achter voor de ouste en hier paste hij presies
de ouste kan zich goed vast houden

dat was voormij het belankrijkste

maar het is gewoon leuk om te horen welke wagen iedereen heeft er is zoveel keus en de een is wel tevreden over de een en de anderen niet
gweoon effe ervaring uitwisselen

groetjes mariella

hoi

wij hebben gekozen voor een wagen die, helemaal aan onze eisen voldeed. een wagen die met een hand te bedienen is. en stabiel is. de prijs maakte ons niet uit. het is een fel blauwe quinny speedi sx geworden. Arjun zit een paar dagen in de buggy.

Arjun heeft trouwens ook een tweede hands kamertje en het ziet er heel eenvoudig uit.

dat maakt niet uit hoor, zolang hij maar tevreden is.

ok paulien /pauwtje,

ik snap de interesse in dit soort vergelijkingen nu weer een stuk beter. dank voor je uitleg.

ik kan mij eigenlijk niet meer herinneren hoe wij bezig waren met het verzamelen en vergelijken van baby-spullen...en toch is het allemaal in huis terecht gekomen. Onbegrijpelijk wat hormonen met je hoofd doen.

haha, ik denk dat de één daar ook wel makkelijker beslissingen in kan maken dan de ander hoor. Wij zijn alle twee hele langzame kiezers   die altijd  alles wekenlang aan het  wikken en wegen  zijn, haha! Schoot allemaal dus niet op met de babyspullen. Echt uren, zo niet dagen, hebben we winkels afgestruimd en  vergelijkingssites gelezen (om later natuurlijk gewoon bij onze 1e keus terug te komen, haha)

tja, normaal gesproken zijn wij ook zo, maar hoe we dat nu toch gedaan hebben???? Ik weet het echt niet meer. Best schokkend, dat geheugenverlies. Realiseer ik me nu pas voor het eerst...

Maar het fijne is dat ik me ook totaal geen zwangerschapskwaaltjes kan herinneren! Ha ha.

wij hebben een wagen van Xadventure. het is een 4-wieler en ik vind hem nog steeds helemaal geweldig! Ik heb er al kilometers mee gewandeld, doe alles lopend zelfs de boodschappen en dat gaat prima.
Wij wilden graag een 4-wieler, er moest een kiddy board achterpassen voor een event. 2e, hij moest goed inklapbaar zijn, lekker lopen, een verstelbare duwstang  en zwenkbare voorwielen hebbenen we wilden graag   een rode.... Zo kwamen we bij deze wagen!

Groetjes van Liset

Sorry, sorry, sorry
Ik schrik gewoon van sommige reacties op mijn vraag....
Het was absoluut niet vervelend bedoelt, en ik ben ook echt niet de mama die alles merk moet hebben, absoluut niet zelfs. Wij koemen rond met 1200 euro per maand en dat met zijn vieren dus laten zien dat we geld hebben wil ik al helemaal niet. Ik was gewoon nieuwsgierig naar iedereen zijn keus en zijn mening over zijn kinderwagen. En hoe duur die was of wat voor merk of tweede hands of niet dat maakt mij helemaal niet uit. Vind het gewoon leuk om te kijken en vergelijken zal ik maar zeggen.
Maar nogmaals mijn excuus voor deze vraag en ik hoop niet dat er nu iemand boos op me is. Ik zal voortaan wat verder nadenken over wat ik jullie vraag, want over dze reactie had ik idd niet nagedacht. Sorry.......

liefs xx
liekje mama van Joy en Reana

Terug
Bovenaan