Welke kinderwagen hebben jullie???

Ja. De bak is best groot en da's fijn. Quinn past er nog goed in, maar die wil zelf absoluut niet meer. Hij ging draaien en wurmen. Het werd gewoon gevaarlijk. Ik wilde hem echt zo lang mogelijk er in laten, maar ja... zo gaat dat niet. En voor de buikdrager is hij echt te zwaar. Bijna 9 kilo...pfff.

Valt toch wel mee Meike weegt ook wel rond de 8 kg maar als je de banden goed strak stelt hangt ze niet op mijn schouders
Maar het duurd niet lang of wij gaan hem ombouwen
Denk dat ze dat wel interessant vind
Groetjes monique

Hi,

Wij hebben een bebe comfort.... Britt is de zoveelste die erin ligt. Het is een heerlijke wagen.

Ik heb alles zo eens zitten lezen, maar ik word niet goed van zo'n opmerking nadat iemand vraagt wat voor wagen iedereen heeft. Weet je waar ik mij goed aan erger....  het slechte Nederlands wat hier af en toe gebruikt wordt... Wat een fouten. Hoe moet dat later als je je kindje gaat helpen met huiswerk....   Tuurlijk maak je af en toe weleens een typefoutje of schrijf je in verkorte taal.... sorry hoor, maar dat moest ik even kwijt....
Daar zal ook wel weer  boos op gereageerd worden.... sorry dan weer  dat ik dat naar voren breng....

Groetjes,
Marie-José  

Hoi,
ik snap eigenlijk niet waarom het zo nodig is om steeds naar voren te brengen waar mensen zich aan ergeren. Tuurlijk heeft iedereen wel iets waar hij/zij zich hier aan ergert, maar moet dat dan perse gezegd worden? Als we dat allemaal zouden doen dan krijgen we hier alleen maar negativiteit. En dat zou toch zo jammer zijn, want het is hier juist heel prettig.
Het is prima om je mening te geven maar kijk een beetje naar hoe je het zegt. Omdat je hier geen nuances erbij kunt lezen, weten anderen vaker niet hoe je het precies bedoelt en gaat het vaak een eigen leven leiden.
Over die spelfouten.... het is maar net hoe je het ziet. Ik denk dat mensen met dyslectie of die niet goed kunnen lezen of schrijven evengoed hun kinderen prima kunnen opvoeden. Ook helpen met huiswerk hoeft geen probleem te zijn. En als ze regelen dat een ander dat dan met de kinderen doet of het op school gebeurd dan is dat toch ook prima. En ik moet zeggen ik heb een HBO, maar snap nog lang niet altijd wat voor huiswerk mijn   buurmeisjes krijgen. Want de lesmethodes bijv. qua rekenen zijn echt anders.
Ik denk dat het belangrijkste is dat kinderen in een liefdevol warm nest opgroeien met genoeg aandacht en ouders die hun best voor hun doen. En of die nu met of zonder spelfouten typen is echt niet relevant.
Groetjes Veerle

ik ben het eigelijk wel met veerle eens!

we hoeven niet overal over beginnen te zeuren!
en die opmerking over spelfouten dat slaat al helemaal nergens op! dat heeft niet eens met het onderwerp te maken, net zoals dat gezuer over de prijs van een kinderwagen! daar gaat de topic ook helmaal niet over!!!!!!!!!!!!

oeps een spelfout

flauw he?

greetz Wilma

sorry hoor

maar over die spel fouten valt me echt verkeerd

ik nou eenmaal slecht in de nederlandse taal op te schrijven
dus omdat ik dat niet goed kan kan ik me kinderen niet goed helpen met hun huiswerk later dusssssssssss wat wil je daar mee zeggen dat ik nu een slechte moeder ben ofzo

nee ik heb moeite ja en ik schrijf al zo op zoals het gezecht word en nee ik schaam me daar niet voor
maar dat wilt nog niet zeggen dat ik later dan me kinderen niet goed kan helpen met hun huiswerk en als jij je daar aan ergt moet je ook niet op een openbaar forum gaan zitten waar die fouten nou eemaal voorkomen

dan moet je ergens gaan zitten met mensen die hun eigen het beste vinden en die zeker geen spel fouten maken

sorry als ik iemand beledigd heb maar meoste effe spuien

ik heb ook gestudeert odanks met spel probleem
ik heb er alleen wat langer over gedaan
en ik heb nu ook een eigen zaak ondanks met spel probleem
dus ik heb heel wat bereikt en daar ben ik trots op
en met me kinderen komt het wel goed
me man is er ook nog die is mischien wel minder goed in reken en daar ben ik weer een ster in

iedereen heeft wel een min punt en een plus punt

maar als mensen zo oordelen zonder iemand te kennen dat steekt me behoorlijk

groetjes mariella

Hoi allemaal,

laat ik eerst de vraag maar even beantwoorden..... Wij hebben een tweedehands Mutsy freerider van 6 jaar oud! Wij gebruiken de wagen niet veel, dus voor ons was het ideaal en hij komt bij de buren van mijn ouders vandaan, dus we weten hoe ermee omgegaan is!

Verder: waar dit topic heen gaat, bevalt me niet zo. Ik moet eerlijk toegeven dat er bepaalde stukjes hier op het forum staan die door de taalfouten wat moeilijker te lezen zijn en dan moet ik er even voor gaan zitten, dat is waar, maar ik denk niet dat diegenen die dat doen dat expres doen, dus vind ik het niet nodig om er wat van te zeggen. Dyslexie is bijvoorbeeld heel naar om te hebben en ik vind het knap dat mensen ondanks dat hier toch schrijven. Mijn schoonzus zou dat bijv. nooit doen!

Dus ik hoop dat dit soort dingen nu echt uit de wereld zijn. Het maakt het er hier niet gezelliger op!

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan