Welke kinderwagen hebben jullie???

He nee joh, geen sorry. Je verontschuldigen voor iets wat je niet hebt gedaan  vind ik echt niet nodig. Jij vroeg het gewoon als een neutrale vraag en dat moet kunnen.
Net zoals het moet kunnen dat anderen erop kunnen reageren zoals zij het opvatten. En door elkaar dan te bevragen en uit te leggen, wordt het weer opgelost.
Het is juist  het fijne van dit forum dat we zo open en eerlijk, maar ook respectvol voor elkaar zijn. Dus gewoon lekker zo door blijven gaan.

Ho ho, liekje, je moet je nu niet zo schuldig voelen hoor!

Is echt niet nodig. Sommige mensen hebben nou eenmaal altijd wat te zeiken. Volgens mij is het eerder aan mij om mijn excuses aan te bieden. Hoe dan ook, mijn reactie was niet als heftig bedoeld. Als het wel zo overkwam, sorry, sorry, sorry.

ik lees trouwens ook niet in die topic dat er gevraagd wordt naar een prijs, ze is er blij mee met alle gemakken voorzien en dat hij voor hun betaalbaar was ondanks de ''luxe'' van de kinderwagen
dat begrijp ik eruit!

dus ik denk dat haar reactie van mama van M niet helemaal van toepassing is!
maar misschien heb ik het dan verkeerd begrepen!

greetz Wilma

hoi,hoi,

Wij hebben een speedy sx 3 wieler, knal oranje met groen!
Prima kinderwagen vind ik.

groetjes Sonja

p.s Ik vind dat iedereen alles mag vragen, als de topic je niet aan staat moet je niet reageren.

Hallo

Ik ben het helemaal eens met Sonja
Is toch niet leuk als jij een vraag stelt en er dan meteen iets achter word gezocht dan zou ik het de volgende keer ook sneller laten
Maarre wij hebben een wandel wagen van de blokker

Groetjes monique

Heej, dan hebben wij dezelfde Weerdje. Die heet Beebies First volgens mij. Ben jij er ook tevreden over? Heb je de buggyinzet er al in? Wij hier wel. Werkt ook goed. Je kunt de riempjes heel strak aantrekken, zodat ook kleinere kindjes er goed in kunnen. En hij kan erg plat. Wat wel jammer is, is dat de duwstang niet van kant te verwisselen is. Je kindje zit dus altijd van je af. Dit heb ik opgelost. Op de kap die bij de buggy hoort zit een flap. Deze kan je terugrollen en dan krijg je een doorkijkraampje. Daar kan je dan je kindje door zien. Dat is dan wel weer fijn.

Hallo veerle
Ja die heb ik ook alleen ligt Meike nu nog in de wagen past nog redelijk en vind het nog wel makkelijk ook doordat we vaak weggaan en ze er goed in slaapt
en als ze wakker is wissel ik het af met de buikdrager want anders ziet ze niet veel en laat zij nu net zo nieuwgierig zijn als haar moeder
Maar hij bevalt mij tot nu toe erg goed
Groetjes Monique

Terug
Bovenaan