Welke kinderwagen kiezen/hebben jullie???

Hai allemaal,

Ik ben heel benieuwd welke kinderwagen jullie hebben gekocht voor jullie kleintje, of van plan zijn te gaan kopen!!
Je hebt zo veel keus dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie. Ik wil heel graag weten waarom jullie deze wagen gekozen hebben!!

Laat het even weten!

Groetjes mamajo

Hoi,

Wij hebben voor de Maxi-Cosi Mura 3 2009 gekozen... hij ziet er mooi uit, en rijdt echt heerlijk... Wij wisten eerst ook niet welke we moesten kiezen, dus we hebben veel sites naar recenties gezocht, en als je bij deze kijkt staat de wagen alleen maar met 9 en 10 aangeschreven...

Verder vind ik de stokke ook een leuke wagen, alleen daar valt vaak het voorwiel eraf!

Groetjes

Wij hebben een quinny, zijn er erg tevreden over.
Nu heeft een vriendin van me een maxico nog wat.Moet zeggen datik het een groot voordeel mee vind dat die zo goed ingeklapt kan . De quinny vind ik dat wat minder blijft zo groot in de kofferbak.

Groeten

Diarich

wij hebben een bugaboo. Al 4 jaar trouwens ;) de eerste heeft er met heel veel plezier ingezeten, de tweede minder (hij is niet zo'n kinderwagen kind) en nu voor de derde staat hij weer klaar. ik koop geen nieuwe want hij bevalt super. ik denk dat het uiteindelijk om je persoonlijke smaak gaat; welke vind je het mooist? ik vind de quinny's vreselijk lelijk, en anderen vinden bugaboos lelijk. De bugaboo is handig, super wendbaar, met 1 hand te besturen, makkelijk opklapbaar, klein, en licht.
Succes!

Hoi,

Wij hebben gekozen voor de Bugaboo.

Heerlijke wagen.

Verschillende wagens bekeken, maar deze vinden we het mooist en, natuurlijk het belangrijkste, het fijnste.

Hij rijdt ontzettend licht, kan tot een klein pakketje worden ingeklapt en voor de wat moeilijker begaanbare wegen (los zand, stenen, in het bos) kun je de reiswieg er andersom opzetten zodat de grote wielen aan de voorkant zitten.

Je moet ze gewoon even gaan uitproberen bij bv. Prenatal.

Succes!

Groetjes Sandra (26 weken + 3 dagen van de derde).

Oh ja, onze oudste twee zijn al 11 en 8, toen hadden we een Mutsy of   Mutsaerts of zoiets.

Ook fijn, maar volgens mij bestaat die niet meer. Hij was nogal groot. Nu zijn ze allemaal wat comfortabeler en lichter.

Ik heb de voorganger van de maxicosi mura
Ik vind de mura als zitter net een rolstoel en heb er dus wat tegen
Ik vind het voordeel van die maxicosi dat hij echt klein ingeklapt is en dat zonder extra adaptors de maxicosi erop kan
Ik vind het nadeel van zo goed als alle wagens dat de bakjes zo klein zijn, ze zijn er meestal met 6 maanden uitgegroeid
Ik heb hiervoor een mutsy gehad maar het inklapsysteem was kapot en nu ben ik dus voor een tweedehandse gegaan

Ik had voor Joris een bugaboo van marktplaats. Fijne wagen, maar wel wat oud dus loopt nu niet meer zo lekker. Omdat het leeftijdsverschil tussen Joris en volgende klein is heb ik nu een Urban Jungle Duo aangeschaft. Ook een fijne handzame wagen (alleen niet of nauwelijks mee te nemen ik de auto. Ik hoop dat Joris als de baby er is de kleine stukjes in de winkel zelf kan lopen.
Als Joris alles goed zelf kan lopen wil ik of een maxicosi Mura of een mutsy slider met een meerijdplankje. Maar dan heb ik alleen nog naar uiterlijk gekeken. Weet niet of ze praktisch zijn

Wij hebben voor de quinny buzz 3 wiel gekozen. Hij klapt prima in tot een vrij klein pakketje die ook goed in mijn boodschappenautootje past ;) Hij is met 1 hand uit te klappen hij is licht gewicht en ik vind hem fijn rijden. De maxi cosi past er ook op. Super gewoon. Daarbij krijg je een XL wandelwagen erbij (naast de gewone wandelwagen) zodat ze ook als ze ouder zijn en je hebt een lange wandeling voor de boeg ze er ook nog in kunnen.

Ik snap best dat het moeilijk is wij hebben ook een paar ritjes babywinkel gehad en elke x weer met een aantal lopen, inklappen etc. zoek vooral een winkel met uitgebreide keuze dan kan je ze uit proberen en die wagen kiezen die het beste bij jou persoonlijk past!!

Succes meid!

Macka

Terug
Bovenaan