Welke kinderwagen kiezen/hebben jullie???

voor mijn eerste kindje (die nu 4 is) hebben we de mutsaerts aangeschaft. Wat heb ik daar spijt van gehad, alles ging eraan kapot!
Nu ben ik helemaal verkocht aan de stokke, de vormgeving vind ik geweldig en ook lekker hoog aangezien ik best lang ben is dat handig voor mij.
De Bugaboo vind ik niet mooi om te zien en veels te laag. Nu nog mijn man overhalen om de stokke aan te schaffen want hij vindt hem behoorlijk prijzig.

Hoi,

wij hebben een maxitaxi gehad en speedi xs (modellen zijn hetzelfde) maar ik ben er niet kapot van.
Ze zijn beide mooi om te zien maar de bak is heel klein, onze dochter was er zo uitgegroeit.
Ook vind ik het onderstel nog vrij lomp, bij de AH paste ik niet eens door de normale kassa doorgang en in onze volvo's nam de behoorlijk veel ruimte in beslag.
Wij gaan bij de 2e voor een duo wagen en hebben voor onze dochter nu de zapp.

Succes ermee!!

Hi!
Voor bugaboo-freaks die veel te overdreven zijn ( zoals ik blijkbaar, hahaha!)
In het voorjaar 2009 komt er een Paul Frank bekledingsset!!!!
Belachelijk natuuuuuuurlijk, maar ik vind die aap zooo geweldig, whahaha!
129,95 dollar.
Gewoon even googlen...

Natalie

Wij hebben bij de oudste een Mutsy Urban rider gekocht, de 4-wieler. Ben er nog steeds enorm enthousiast over! Bij de tweede hebben we de duo-inzet erbij gekocht en nu krijgen we straks nummer drie en gebruiken we de duo weer. De mutsy is robuust, kan goed en makkelijk uit elkaar gehaald worden en als je weet dat je een tweede er kort op wil (als het mag..) dan is de duo wel erg handig, scheelt ruimte voor een tweede wagen met een tweede onderstel!
verder istie handig op ruiger terrein (boswandelingen enzo) en goed wendbaar als je gewend bent aan de achterwielen die zwenken.
Ook kan de buggy-inzet er op twee manier in, dan kan je kleine naar jou kijken of gewoon vooruit. Wel leuk natuurlijk.
En de duwstang is relatief hoog, makkelijk voor mijn langere man. Wat mij betreft een aanrader!

groetjes
klarie

Bugaboo Frog, tweedehands, overgenomen van de buren. Na hun twee kinderen zit nu mijn zoontje erin en de a.s. baby zal er ook in gaan (als alles goed gaat).
Geweldige wagen, ben supertevreden!!
Wendbaar. licht, makkelijk inklapbaar, past in elke auto.
En niet te vergeten, ook nog eens de mooiste kinderwagen!
Ik ben Bugaboo-fan!!!

Groetjes,
mama in amsterdamzuid  

Leuk al die reacties! Gewoon de winkel in en alles in en uitklappen, dan merk je vanzelf wat bij je past. Mijn vriend irriteerde zich aan de handrem van de Bugaboo, en de mutsy is voor ons te stevig, bovenwoning om te sjouwen. Bloom Joolz werd in 2 winkels afgeraden, problemen met onderstel (we vonden deze wel het mooist). Nu de quinny buzz met alles erop en eraan voor 590 euro, inclusief maxicosi.

Succes met de aankoop!

allereerst de beste wensen voor 2009 voor iedereen

ik dacht eruit te zijn en te gaan voor de bugaboo. We krijgen m van mijn ouders (fijn he?) en nu zag ik gister ineens een beauty op straat, dus daar ben ik even naar gaan googlen. Blijkt een Oostenrijks merk te zijn: Naturkind en helemaal vrij van schadelijke stofjes in de bekleding e.d., verwerkt van biologisch katoen etc etc. Ik vind m hartstikke mooi, maar er zit helaas in NL geen dealer. Alleen een online dealer, maar ik wil m graag in het echt zien en proberen. In Essen, Duitsland zit de voor ons dichtstbijzijnde. Nu vraag ik me af: is hier iemand op het topic die ervaring heeft danwel deze kinderwagen kent?
Een fotootje  inplakken mag ik helaas niet met de opties hiero, maar ik kan wel een link geven naar de pagina waar ie op te vinden is:
naturkind kinderwagen
klik evt. op pram, daar is ie te zien

Ik hoop dat iemand m kent en wat ervaringen kan/wil delen!

groetjes, Yvonne

De baas van mijn vriend had er nog 1 staan van zijn kidz, deze hebben wij overgenomen voor een prikkie.
Ik vind het zonde van mijn geld om een splinternieuwe kinderwagen te kopen.
Je kind zit er toch niet lang in, al dat geld geef ik liever aan iets anders uit.

Terug
Bovenaan