Welke kinderwagen kiezen/hebben jullie???

Ik heb een X-adventure gekocht. Een met 4 wielen (weet even type niet meer uit m'n hoofd, is al even geleden). Die bevalt echt super! Grote boodschappenmand, makkelijke te sturen, ook met een hand. Draait net als met 3 wielen gewoon om z'n as en heeft grote luchtbanden. Ideaal ding! Ik moet nu alleen gaan uitzoeken hoe ik het beste met twee kleintjes op stap kan gaan in de toekomst...

Groetjes, Marisa

Wij hebben een quinny van marktplaats gekocht. Weet niet wat voor type.  Ziet er nog hartstikke leuk uit en is ook goed te rijden! Kijk er nu al naar uit om met ons kleintje er op uit te gaan! Ik denk dat je van te voren ook moet bedenken hoeveel je er aan uit wil en kan geven. Succes met je speurtocht!

groetjes Baukje

Ik vind quinny's en mura's en stokke's allemaal van die lomp grote dingen!
De bugaboo vind ik spuuglelijk!
De alles makkelijkste vinden wij de urban jungle, betaal je wel wat voor maar rijd heel fijn! Voor de volgende (8wk inverwachting)  kopen we de BLOOM JOOLZ. Heel mooi vind ik die! Mooie hoge zit ook! Bewaren we de urban jungle voor het wandelen in de bossen, daar is de joolz minder geschikt voor.. Vind ik een groot nadeel van die kleine wieltjes, jammer! Maar die joolz komt er! Ben helemaal verkocht!! Je kunt hem ook heel fijn klein opvouwen in de hal/ auto ed. Voor onze hal zou dat geweldig zijn! Dat vonden wij weer een nadeel aan de urban jungle! Stond altijd in de weg! Vandaar dat we er een bijnemen..

Hai, er is wel heel veel keus he. Wij hebben een Mutsy 4 rider single spoke en hij bevalt ons heel erg goed! De wagen is wel vrij groot met inklappen als je de wandelwagenbak er nog op hebt, maar met het zitgedeelte valt dat al weer mee. M'n zoon wil niet in de buggy, alleen maar in de wandelwagen, hij is nu 20 maanden. De 2e is inmiddels op komst en het voordeel van de Mutsy is dat je er duo-sit kan opkopen (ca. 120 euro) waardoor je het onderstel kunt blijven gebruiken, maar wel 2 kindjes erin kan vervoeren. Die duo-sit gaan wij dus halen als de 2e er is, ik ben heel onhandig met het lopen met winkelwagens, wandelwagens, karretjes etc, maar met de Mutsy heb ik geen problemen. Oja, die adapters kun je op de maxi cosi plaatsen en dan zie je er niets meer van en past de maxi cosi op het onderstel van de mutsy. Die adapters hoef je er vervolgens niet meer vanaf te halen. Deze wandelwagen was geloof ik ook beste koop volgens de consumentenbond 2007 of 2008.

Ze hebben nu ook een nieuwere versie ervan, die kun je nog kleiner opvouwen. Succes met het maken van jullie keus.

Hoi,

Wij hebben ook gekozen voor de cameleon buggaboo vindt hem zo mooi handig en praktisch,klein en makkelijk, draait met 1 hand veel kinderwagens zijn  zwaar, lomp en onhandig maar goed iedereen zijn keuze en natuurlijk het prijskaartje.

Oja wat ik nog belangrijk vindt is dat de bak het langste is van ze allemaal kunnen de baby en ouders langer plezier van hebben, en je kan samenstellen wat voor kleuren je wilt alles kan.
Nu komen de zaterdag gaan we heb ophalen verheug me erop.

Groetjes en veel plezier met jullie keuze maken.

Hoi hoi,

Ik heb ook VERSCHRIKKELIJKE SPIJT dat wij een DURE WAGEN hebben gekocht!!
e Quinny Buzz.....
In eerste instantie vind ik het achteraf een baggerwagen, banden snel leeg. Bekledign snel stuk....Poeh, wil niemand beinvloeden (doe ik toch hhahahaha), ga niet voor de Quinny Buzz.

En neem niet zon dure wagen, Rik zat voor ie een jaar was al in een gewone buggy!!!
Dus erg veel geld voor zon bak als je er nog geen jaar mee doet.

Dusssssssss lekker een negatief stukje, SORRY, maar goed as mijn mening

X Saskia
mv Rik 04-07-07

quote: Netje25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2008 19:59:35'));

Hai, er is wel heel veel keus he. Wij hebben een Mutsy 4 rider single spoke en hij bevalt ons heel erg goed! De wagen is wel vrij groot met inklappen als je de wandelwagenbak er nog op hebt, maar met het zitgedeelte valt dat al weer mee. M'n zoon wil niet in de buggy, alleen maar in de wandelwagen, hij is nu 20 maanden. De 2e is inmiddels op komst en het voordeel van de Mutsy is dat je er duo-sit kan opkopen (ca. 120 euro) waardoor je het onderstel kunt blijven gebruiken, maar wel 2 kindjes erin kan vervoeren. Die duo-sit gaan wij dus halen als de 2e er is, ik ben heel onhandig met het lopen met winkelwagens, wandelwagens, karretjes etc, maar met de Mutsy heb ik geen problemen. Oja, die adapters kun je op de maxi cosi plaatsen en dan zie je er niets meer van en past de maxi cosi op het onderstel van de mutsy. Die adapters hoef je er vervolgens niet meer vanaf te halen. Deze wandelwagen was geloof ik ook beste koop volgens de consumentenbond 2007 of 2008.

Ze hebben nu ook een nieuwere versie ervan, die kun je nog kleiner opvouwen. Succes met het maken van jullie keus.

Hoi Netje,
De duo-seat past alleen op de Urban Rider, niet op de 4rider single spoke. Ik hoop voor je dat je dus Urban rider bedoelde? Met 4 evengrote wielen, niet die met zwenkwieltjes aan de voorkant, want daar past hij dus niet op. Kijk anders even op www.mutsy.nl.

Zelf heb ik nu de Bugaboo Cameleon. Ik heb de afgelopen 5 jaar heel veel buggy's, kinderwagens en duowagens uitgeprobeerd en de Cameleon is gewoon heel goed. Ik loop veel en ben vrij lang (1.80) dus het was moeilijk er een te vinden die echt geschikt was voor mij. Ik had gewoon gelijk de Bugaboo moeten kopen maar vond hem altijd te duur. Maar hij is het geld wel waard. Je kan op Marktplaats ook een bugaboo tweedehands kopen. De Mutsy 4 rider single spoke is ook een favoriet van mij, alleen een stuk zwaarder en groter op te vouwen dan de Bugaboo.

Success met het vinden van de perfecte wagen!
Marijke
14w5d zwanger van 3e kindje

@marijke74: Ik  kreeg over de duoseat bij verschillende babyzaken inderdaad verschillend advies. Dus heb ik het maar even bij Mutsy nagevraagd en je hebt gelijk. Ze adviseren om de duoseat alleen te gebruiken op de Urban Rider ivm stabiliteit. Ze zijn wel bezig met het ontwikkelen van een duoseat voor de 4rider, maar die zal niet voor eind 2009 op de markt zijn. Helaas, het leek me zo ideal! In ieder geval bedankt voor je reactie.

Terug
Bovenaan