Welke kinderwagen?

Wij hebben maxicosi adorra. Past in mijn kleine autootje en was goed in hoogte te verstellen. Mijn man is bijna 2 meter dus voor ons was het vooral belangrijk dat je er niet tegenaan schopt tijdens het lopen. Ik zou zeggen ga naar een grote zaak als babypark en probeer uit wat je fijn vindt.. een grote mand onderin is ook handig! 

Joolz Geo
1. Grote mand aan de onderkant
2. Stevig en goede vering voor hobbelige ondergronden. Wij gaan veel naar het bos, ideaal
3. Kan extra bak op voor evt 2e kindje. 2 kindjes op 1 wagen vervoeren. Ideaal.
4. Gewilde kinderwagen, dus ook weer goed te verkopen. 

Wij hebben de easyealker harvey. Heerlijke wagen groot mandje voor boodschappen, kleine draaicirkel makkelijk in te klappen. Wij hebben ook een kleine auto super makkelijk in te klappen en neemt weinig ruimte in beslag. Wij zijn allebij ook erg lang 1,80-1,91 dus wij gebruiken de verhogers die erbij zitten. Maar die kun je er makkelijk af halen voor oma’s die wat kleiner zijn? sowieso handig om naar een grote baby winkel met parkour te gaan en ze uit te proberen ook met inklappen. Zo kun je beter zien welke het beste bij jullie past. Succes met je keuze!

[quote quote=10138084]Ik heb een Mutsy Nio, kan klein ingeklapt worden en is heel licht. Adapters voor de Maxi Cosi kunnen erop blijven zitten als die ingeklapt wordt. Bak en wandelwageninzet makkelijk erop en af te halen. Wandelwageninzet kan er trouwens ook opblijven met inklappen. Past op z’n zijkant makkelijk in de achterbak van een kleinere auto (Clio) en met twee handelingen heb je er ook zo twee wielen af waardoor die liggend erin kan. Houdt er wel rekening mee dat je ook vaak (ik wel in ieder geval) naast de maxi Cosi ook de ligbak mee hebt, maar die past meestal wel naast de mc op de achterbank. Vond ik met de mc op een isofix-systeem best krapjes. Nog een voordeel? De Mutsy Nio is er in hele mooie kleuren!![/quote]
Wij denken er ook over na om deze wagen te kopen.  Zijn jullie er tevreden over? :)

Terug
Bovenaan