Welke kinderwagen?

Ik heb ook de Mutsy evo. Past goed in mijn opel corsa en hij is fijn in hoogte te verstellen. Ik ben zelf klein en vind het lopen achter de Evo veel fijner dan bijvoorbeeld de Igo omdat je het handvat echt omhoog en omlaag kan doen ipv uit te trekken (want dan kom je als kleintje erg dicht op de wagen te lopen). 
Nog een tip: kijk marktplaats even na. Ik heb de mijne voor 100 euro gekocht!

Wij hebben de Joolz Geo2. Ik ben zelf ook 1.80m en heb expres voor een wagen gekozen die wat hoger is. De kinderwagenbak van een Bugaboo is erg laag, wat niet fijn is als je zelf lang bent. De duwstang is heel makkelijk in hoogte te verstellen. 
Met adapter is de maxi-cosi er simpel op te klikken. Verder een grote boodschappenmand en hij is simpel in en uit te klappen. De kinderwagenbak is vrij groot. Dit kan wel onhandig zijn in sommige auto’s maar je kindje past dan wel langer goed in de bak. 
Je kan het beste met je auto naar een babywinkel gaan en dan gewoon vragen of je de wagen mag proberen in je auto te krijgen. Dan kan je ook zien of het allemaal past. 
Succes!

Hier de Joolz Day 2. Heerlijke wagen. Hij rijdt soepel en net als de geo is de bak niet zo laag. Erg fijn als lange ouders (1.80 en 1.97)
Hij is wel redelijk groot ingeklapt denk ik (geen idee hoe anderen inklappen) maar dat is voor ons geen probleem. 

Ik heb de Maxi Cosi Nova 4 en ben hier erg enthousiast over. Alles heb ik erbij (reiswieg, buggy, voetenzak etc.). Het fijne hiervan vind ik dat je de beugel op meerdere standen kunt zetten. Mijn vriend is namelijk langer, dus die heeft de beugel op de hoogste stand staan en ik op de middelste. Het mandje onderin is niet megagroot, maar meer dan een paar boodschapjes neem je er volgens mij ook niet in mee. Deze kinderwagen is met 1 druk op de knop in te klappen en je kunt hem nog 1 stukje kleiner maken (wielen nog wat inklappen). Dit is fijn zodat hij in mijn Suzuki Swift past. De banden zijn anti-lek en en hebben schokdempende wielen. Maar ik denk dat je gewoon naar de winkel moet gaan en meerdere moet uitproberen. Iedereen zijn verwachting is anders en daarnaast is kleur en design ook niet onbelangrijk. Trek er wel een uur of langer voor uit. Ik weet nog wel dat wij ook ruim 1,5 bezig zijn geweest. Laat je partner de wagen ook optillen om te kijken of dit te doen is voor jullie straks, want ook daar zit veel verschil in. En nog een tip: vraag om korting! Ook dat viel mij op dat je wel wat korting kunt vragen als je een complete wagen koopt. Het is allemaal al duur zat ;)

Wij hebben de Joolz day2. Wagen rijdt heel soepel en de bak is op een goede hoogte. Het verstellen van de stang is zo gedaan en iedereen kan erachter lopen. Zelf hebben wij ook een Opel corsa. Het onderstel en de reiswieg passen in de achterbak  Wel moeten de wielen eraf  maar dat is gedaan met1 druk op de knop. 

Ik heb de nuna demi grow
Ik ben zelf ook 1.80 en kan je vertellen ben echt blij met deze kinderwagen
Omdat je deze kan ombouwen naar 2 kindjes is hij dus heel hoog ook de reiswieg.  Dus ik hoef niet  te bukken om bij de kleine te  kunnen. 
En als je geen 2 kinderen wil  heb je een grote boodschappen  mand waar veel in kan?
Grote wielen, rijd fijn
Echt  een aanrader. 

Wij hebben een Joolz Geo2. Lekker grote kinderwagen bak, waar je kindje lang in kan (onze dochter is nu 6 maanden en past nog steeds in de bak). Ook is ie vrij hoog zodat je niet zo hoeft te bukken. De xl boodschappenmand onderin is echt top! Past echt heel veel in :) Het wandelwagenzitje kun je naar je toe en van je af zetten. Ook die is hoog, dus je kindje kan lekker bij je aan tafel zitten als je een terrasje pakt, of gewoon lekker uit eten gaat. Ook is de duwstang makkelijk in hoogte te verstellen en zit dat ook mooi weggewerkt in de zijkant van de stang (er zijn veel wagens waarbij dat in het midden zit, vind ik niet mooi en niet handig maar dat is persoonlijk). In mijn autootje (yaris) past het onderstel gemakkelijk in de achterbak. De kinderwagenbak moet op de achterbank maar dat gaat ook prima, zelf met de maxi cosi ernaast. Met het kinderwagenzitje erop zou het wel in de achterbak passen. 
Wij zijn super tevreden met de wagen. Degelijk ding :)

Terug
Bovenaan