Ik heb de Maxi Cosi Nova 4 en ben hier erg enthousiast over. Alles heb ik erbij (reiswieg, buggy, voetenzak etc.). Het fijne hiervan vind ik dat je de beugel op meerdere standen kunt zetten. Mijn vriend is namelijk langer, dus die heeft de beugel op de hoogste stand staan en ik op de middelste. Het mandje onderin is niet megagroot, maar meer dan een paar boodschapjes neem je er volgens mij ook niet in mee. Deze kinderwagen is met 1 druk op de knop in te klappen en je kunt hem nog 1 stukje kleiner maken (wielen nog wat inklappen). Dit is fijn zodat hij in mijn Suzuki Swift past. De banden zijn anti-lek en en hebben schokdempende wielen. Maar ik denk dat je gewoon naar de winkel moet gaan en meerdere moet uitproberen. Iedereen zijn verwachting is anders en daarnaast is kleur en design ook niet onbelangrijk. Trek er wel een uur of langer voor uit. Ik weet nog wel dat wij ook ruim 1,5 bezig zijn geweest. Laat je partner de wagen ook optillen om te kijken of dit te doen is voor jullie straks, want ook daar zit veel verschil in. En nog een tip: vraag om korting! Ook dat viel mij op dat je wel wat korting kunt vragen als je een complete wagen koopt. Het is allemaal al duur zat 😉