Welke kinderwagen?

Ook wij hebben de Mutsy Evo. Mijn vriend is een stuk langer dan ik, dus het in hoogte verstelbare handvat is ideaal. Als je de wagen inklapt is het ook erg compact. Ook vind ik het fijn dat je onder de kinderwagen veel ruimte hebt om dingen kwijt te kunnen. 
Wij hebben deze gekocht bij de Babydump in combinatie met erg veel handige dingen zoals de maxi cosi adapters, voetenzak, regenhoezen etc. 

Ook wij hebben gekozen voor de mutsy nio. Vorige week waren we naar een grote babywinkel gereden en veel wagens getest en zo en deze kwam bij ons het beste eruit. Lichte wagen, rijdt makkelijk is niet zwaar. En inderdaad mooie kleuren hebben ze in die wagens.

Wauw wat een hoop reacties, bedankt!!
Ik ben vanmiddag met mijn moeder naar een grote zaak geweest en heb de reacties er ook eens naast gehouden tussen de verschillende wagens. Mutsy en Joolz trokken me heel erg aan qua looks.
Uiteindelijk voor de Joolz Geo2 gegaan. Ik vond de grote boodschappenmand a 10kg erg fijn en het feit dat je eventueel ook een tweede kindje daar 'kwijt' kan. Verder ziet hij er stevig uit en de handgreep was makkelijk te verstellen. Het inklappen ging heel eenvoudig en ondanks dat de reiswieg vrij groot is pastte hij in mn auto!
Nu al zo'n zin om hem te gebruiken?

Wij hebben dit weekend ook de Mutsy Nio aangeschaft. Super fijne wagen met goede vering ( we wonen bij het bos dus dat is wel fijn). Je kunt m idd vrij klein inklappen en de grote wielen kunnen er evt af geklikt worden zodat ie nog iets compacter wordt. De duwstang is vrij plat waardoor je geen pijn aan je duimen krijgt en de wagen en mega wendbaar. 
Bij van Asten in Tilburg zijn ze tot 8-12 in de aanbieding met een gratis pakket :)
In april verwachten wij ons meiske en kan niet wachten om met haar te wandelen in deze wagen!

@Nicolle B wij zouden ook graag de Nuna demi grow willen maar ik heb een citroen c1 en kreeg hem echt met geen mogelijkheid erin.. Dus ben heel benieuwd hoe jij dit voor elkaar krijgt?

Terug
Bovenaan