Welke kleren staan je kind het leukste?

Tijdens de zwangerschap hebben we hele leuke kleren gekocht. Nou... die we het leukst vonden toen... die staan hem natuurlijk voor geen meter en die vinden we dus nu helemaal niet meer leuk. Maar andere dingen juist weer wel.
Wat Quinn qua kleuren goed staat is rood en blauw. Groen en beige gaat ook wel. Maar geel, oranje en wit dus echt niet.
Het leukste pakje in deze maat (68) vind ik een hemdje met een piratenhoofd voorop, rompertje met lange mouwen eronder en een spijkerbroekje.

senna kan eigenlijk heel veel hebben... (vindt ik)
vandaag had hij een hele wijze bruine broek met grote zakken en een stoere bloes erop.
van oma gekregen afgelopen weekend... stond echt heel erg leuk..

verder vindt ik een spijkerbroek met een stoer shirt ook altijd erg leuk.
ik hou niet zo van die hele zoete kleurtjes eigenlijk.
ben meer van de stoere dingen...

liefs marijke

Go Veerle !!!
Jurkjes staan emma leuk, vind ik .....roze, limegroen en oranje staat haar goed. Tijdens de zwangerschap heb ik veel ecru kleurige kleding gekregen, is ook wel handig als je niet weet wat het word. Maar het staat emma voor geen meter..

Groetjes Monique

Dat was dat setje waar oma je zaterdag een smsje over stuurde zeker? Ik hou ook van stoer. Erg grappig want een vriendin van mij is zelf heel stoer. Alles zwart, stekelhaar, piercings etc. En die kleedde haar zoontje juist heel erg liefbabyachtig in het begin en nu pas stoerder. Terwijl ik vanaf het begin stoer wel leuk vond. En dat had ik juist minder gekocht, want op de hanger zijn die snoezige echte babydingen heel lief.

Geel en oranje maakt hier ook erg flets. Rood, donker groen en blauw doen het dan weer wel goed. Deze week kleerdjes binnen gekregen van Rainbowbabies... Super leuk zetje!! (Komt jou piraat daar ook vandaan??) Turquoise hemdje met combatgroen korte broekje. (nu het mooie weer nog. )

Britt is niet zo'n jurkjes meisje, maar met zo'n leuke capri van Bonnie Doon eronder... geweldig. Bij de geboorte veel spijkergoed gekregen. Ik vind dat vaak veel te stug om haar daar de hele dag in te laten zitten/liggen.
Ik heb een regenjasje van Burberry gekocht op marktplaats. Dan is ze helemaal om op te vreten.

Terug
Bovenaan