Welke kleren staan je kind het leukste?

Hallo Allemaal,

Levi is een beetje getint (papa is molukker) en hij kan eigenlijk alle kleurtjes wel goed hebben. Ik hou van stoere kleding, spijkerbroekje met een mooi t-shirtje. Ik houd niet van poes pas of van die grote figuurtjes op de kleding. (gelukkig hebben we daar ook bijna niks van gekregen van de kraamvisite)

Groetjes Anne
Trotse mama van Levi (9 april 2007)

Renske staat ook wel bijna alles, ze is wel vrij bleek zodat we wel moeten oppassen dat iets haar niet te flets staat. Hard roze staat haar heel mooi. En zowiezo staan jurkjes haar heel goed.

groetjes Mieke

Esther is nogal 'groot' (zoals Ilona en Marijke zaterdag meteen opmerkten bij binnenkomst, waarvoor dank ) dus kleine rusches en bloemmetjes en strikjes staan haar niet, dat maakt haar enorm. En omdat ze een heeeeel blank huidje heeft, staan pastelkleuren en dan vooral zachtpaars haar het beste. Dus hier blijven we in de roze en paarse tinten. Wel handig, want dan kun je alles combineren. Zelf vind ik spijkerbroekjes ook heel leuk. Jurkjes staan haar niet. Daar is ze veel te groot en bol voor!

Groetjes,

Eveline

halloa llemaal

ik ben echt een trutje als het om meisjes gaat   ik heb echt nog van die poppen jurkjes
met veel kan en bradarie en moet erbij zeggen jayla haar kast is echt alleen maar zachtroze met wit
tot iritaties van mijn mannetje aan toe
ik vind een leuke jrk met roesjes leuk
laast had ik een witte legging gekocht met roesjes aan de onderkant met een spijker rokje en een truitje met roesjes een beetje sroer en een beetje truttig
maar wel om op te vreten

ik krijg geen kindejs meer  en ze is nu nog zo klein dus geniet nog maar effe van de baby kleertjes

groetjes mariella

Terug
Bovenaan