Welke kleren staan je kind het leukste?

Hoi,

Stijn ziet er om op te vreten uit als hij iets donkerblauws of roods aan heeft. Ik vind een combinatie van een shirt met korte en een  shirt met lange mouwen erg leuk. In een tuinbroek ziet hij er ook lekker stoer uit!

groetjes,
Kiki (mv Stijn 09-03-07 en iris 16-03-05)

Inderdaad, ook hier staan de dingen die ik tijdens de zwangerschap gekocht heb en heel lief vond eigenlijk niet zo mooi. Senne staat het best met felle kleurtjes, vooral fuchsia staat haar goed. Wit en beige juist niet zo.. Het liefst combineer ik stoer met meisjesachtig. Ik vind de capri's van Bonnie Doon trouwens ook helemaal geweldig! En we hebben een spijkerjasje van soepel stof waarin ze echt een stoere meid is, super.

Groetjes,
Dionne

Femke staat bijna alles. In het begin kreeg ze boxpakjes aan. Maar dat was niet mijn smaak.
Mama houd van kleurtjes. Rood, olijfgroen, wit, roze, paars. Alle kleuren eigenlijk wel.
Op deze foto heeft ze een zwart jurkje aan. Heel bijzonder, want ik heb die jurk ook gedragen. Romper is ook rood, maar lijkt op de foto wel roze.

Groetjes linda

jens staat alles wel eigenlijk
alleen waar ik helemaal niet van hou is een baby een spijkerbroek aandoen of een blouse, ik ga liever voor de zachte stoffen, erg lief

Joey kan een vuilniszak aantrekken en hij ziet er nog aantrekkelijk uit,haha. Alleen doe ik hem geen boxpakjes meer aan, want daar vind ik hem te 'ouwelijk' voor, het is  allang geen echte baby meer, haha  

Eigenlijk alle kleurtjes die mama ook staan, dus geen geel, geen ecru of beige, geen fluoriserende kleurtjes groen of oranje. Grijs is ook niet echt top.
Hier wordt redelijk wat groen en blauw gedragen, rood is ook mooi. Echt wit gaat ookwel.
Ik vind stoere kleertjes het leukste: van die broekjes met allerlei zakjes (nutteloos, ik weet het...), shirtje met leuke opdruk. Polo staat ook best leuk.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan