Welke kleren staan je kind het leukste?

Onze twee meisjes schelen niet zo veel (15 maanden), dus krijgt onze jongste veel kleertjes van haar zus aan. Maar wat grote zus geweldig stond, staat de jonste niet. Bij haar staat hardroze erg goed (lichte kleuren maken haar nog bleker). Onze oudste is een jongen en heeft rood haar, dus daar moet ik extra goed op letten wat staat.

ik hou helemaal niet van kak maar Renzo staat kak gewoon heel erg mooi een poloshirtje met ruitenbroekje heerlijk dan word ik nog meer verliefd op hem dan dat ik al ben en de kleur ligtblauw halen zijn ogen nog meer op dan ze al zijn zooooo fel

ik vind het heel leuk om brian stoere kleding aan te doen
in het begin heb je die box pakjes,die stonden hem toen wel heel lief,maar wij vonden het verschrikkelijke dingen.
en nu lekker een spijkerbroek aan en een stoer truitje erop.

liefs kim

Heel raar maar ik ben er nog steeds niet helemaal uit welke kleuren haar nou het beste staan... Dat komt eigenlijk omdat tot nu toe alle kleuren mooi staan en dan zowel de harde als de zachte variant, zoet en stoer... En het is niet omdat ik heel bevooroordeeld ben hahaha, ik zou het wel zien hoor als het niet stond (denk ik). Geel heb ik niet geprobeerd, daar hou ik zelf niet zo van.
Wat ik op dit moment het leukste vind staan is een heel gaaf overslagtruitje van Petit Louis, het is grijs met bloemetjes, dus stoere kleuren en een lief motief. Staat heel cool met een hardrose romper eronder en een wit broekje. Een combi tussen stoer en lief vind ik wel het leukst. Ik kleedde haar in het begin wat neutraler qua kleding, maar ik merk wel dat ik steeds wat meisjesachtiger ga kleden. Het is zo irritant als iedereen maar blijft denken dat ze een jongetje is hahaha... Rokjes, jurkjes en spijkerkleertjes vind ik nog niet zo leuk. Ik wacht daar wel mee tot ze in ieder geval zelf kan zitten, dan komen dat soort dingen wat beter tot hun recht vind ik...

Hoi,

Heb hier echt een jurke meisje...
Leuk hoor! Wat echt heel leuk stond was een spijkerjurkje (hele zachte stof) met een roze shirtje en een roze broekje. Zooooooooo schattig!!

Groetjes Veronique

nu draagt boas vooral stoere kleertjes.voor de geboorte had ik lekkere zachte pakjesin alle kleuren behalve babyblauw.dat vond ik echt niks,die geslachtsbepalende kleuren.maar alle kleertjes waren hem te groot en toen is oma naar de stad gegaan om "een paar" pakjes voor ons te kopen.ze kwam met 3 tassen terug,allemaal babyblauw!!ik schrok eerst,maar het stond hem echt geweldig.maar met een maand of 3 werd hij er "te groot" voor.zowel letterlijk als figuurlijk.

wij hadden voor loek een 'heel leuk' setje gekocht toen ik pas zwanger was. Dat moest hij als eerste aan vonden wij... Toen hij het aan had, was het eerste dat ik zei: nee, dit is niet zijn kleur... Gebroken wit setje met kleine rode vliegjes. Heel lief, maar past echt niet bij hem.

Het leukste vind ik legergroen, beige, bruin ed. Van die combat kleuren. Evt gecombineerd met heldergroen, rood of oranje. Ik ben niet zo van geel en al helemaal geen babyblauw, daar word ik chagerijnig van, zo lelijk

En zwart staat hem heel goed! Mijn zus (die is pas zweverig Veerle...) is echt van zuiver wit, draagt het zelf ook veel. En die kocht voor Loek een grijs met zwart setje van de prenatal toen hij klein was (maat 56 was te klein, dus 50 erbij gehaald). Nou, dat stond echt geweldig! veel beter dan die rode vliegjes!

Terug
Bovenaan