welke maat hebben jullie kindjes??

Hoi

Kris is wordt zondag 7 maanden en heeft maat 74. Ik vind hem al best wel lang voor zijn leeftijd. Het nadeel is, is dat hij niet zo veel aankomt, maar wel lang wordt. dus voor zijn lengte heb ik maat 74 nodig, maar als ik hem dan optil zakt bijna de broek van zijn billen af hahaha.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de maat van jullie kindjes
Kris is ± 71cm en weegt ± 8200 gram
Groetjes Ellen mv Kris (01/09/2006)

Hier nog zo'n lang end, Tessa is nu zes en een halve maand, weegt 7200 gram en heeft kledingmaat 74. Die  broekjes passen qua lengte, maar ze zakken helemaal af, ze is er dus eigenlijk nog te "klein"voor qua breedte en gewicht, maar qua lengte (71 cm) past ze het wel.
Bij de laatste controle bij het CB ging ze ook met gewicht onder de gemiddelde groeicurve zitten...(oftewel haar lengte past niet bij haar gewicht zeggen ze..)
Dus broekjes maat 68 heeft ze nog veel aan, met extra lange sokken!! (of een majot)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Merel is nu 7.5 maand en draagt maat 74.
CB is alweer een maand geleden, toen woog ze 8.3 kilo.

Heb al zoveel leuke zomer kleertjes gezien, die koop ik wel alvast in maat 80, dat zal ze tegen die tijd wel passen neem ik aan!

Tess is 7,5 maand en draagt van broekjes 68 en van bovenkleding 68 of 74.

Ze is gisteren net bij net bureau geweest en ze was 71 cm en 8300 gram.

Groetjes sandra

Hjerre draagt nu veel 74. Die is dan wel omgeslagen bij de pijpjes en de mouwtjes, maar 68 is echt net te kort. Bij de vorige cb controle was Hjerres gewicht 7,9 ( eindelijk goed) en was hij verder te klein met zijn 67 cm. Maar ja die controle is alweer een week of 6 geleden en 4 april gaan we weer. Wel een beetje spannend want zijn hoofd was weer te groot.....
Hjerre wordt 5 april 9 maanden.

Groetjes Hanneke

Wow! wat een lange kindjes hebben jullie allemaal!!!
Twan is volgende week 7 maand, maar zit net in maat 68! We moeten over 2 weken pas naar t cb toe, maar de laatste x (5 mrt) woog hij 6995 gr en was hij 65 cm. Ben benieuwd wat hij nu heeft gedaan qua lengte en gewicht ook wel, want hij krijgt minder melk, maar meer brood, groente en fruit, liga etc..

Groetjes Maaike mv Twan (2 sept 2006)

oeps ik durf het bijna niet te zeggen maar.... Fabio is nu 7 maanden en draagt maat 80! Alleen de broekjes draagt ie maat 74 maar truitjes past ie echt niet in die maat.
Bij het laatste CB bezoek een maand geleden was hij 70,5 cm en woog 8515 gram.

Groetjes van Cissy mv Fabio

Terug
Bovenaan