welke maat hebben jullie kindjes??

Hoi meiden

Sem is van 9-7-06, dus bijna 9 maanden.Laatste bezoek cb woog hij 9550 gr en was 72 cm lang.

Hij heeft van broekje maat 74 en van boven maat 80.

gr marjan

hoi meiden!

Marten is nu net 6 maanden en ben toevallig vorige week naar het cb geweest. Hij is nu 71 cm lang en weegt 7.9 kilo........ draagt dus maat 74. Sommige broeken kan hij nog aan van maat 68, maar dat worden er steeds minder. gaat dat toch allemaal hard !!

Groetjes, Misja mama van Thijmen en Marten

Hoi hoi,

Tess is 6 mnden en een week en bij het cb bezoek woog ze 6000gram en was ze 62 cm lang.Een klein meisje dus.Het meeste wat ze aanheeft is maatje 62 en soms past er ook al iets van maat 68,ligt eraan hoe groot of klein het uitvalt.Donderdag moeten we weer naar het cb.Ben benieuwd hoeveel ze weer gegroeid is.....

Groetjes Kitty en Tess.

Hoi mama's
Thomas is vergeleken bij jullie kindjes echt een fijn kereltje. Hij is nu ruim 7 maanden (5-8-2006) en weegt 7420 gram en is 68,5 cm. Hij draagt nog maat 68 en dat zit nog prima niet te klein en niet te groot zeg maar.
Liefs Esther

Yoëll is 6 en halve maand en draagt van shirts 80 en van broeken 74.
Van sokken ook 80 (mister big foot)

Ik hou ook niet van strakke kleertjes bij hem. Maar nu gaat 80 ook al wat krapjes worden.
Laat het maar snel mooi weer worden, anders koop je voor een of twee weken nog nieuwe kleren.

Pauline

mijn  meissie ( 7 maanden en 1 dag hihi) is ook een kleintje
ze draagt 62/68 ligt eraan hoe t valt en
ze is 62 cm en 7300 gram
 grappig want haar neefje is van half januari 2007 dus bijna half jaar jonger en die is al
 60 cm hihi   ze schelen dus maar 2cm

liefs sandra

Leuk man van die kleine poppetjes. Kian heeft 3 weken maat 56 gehad, 4 weken 62, eventjes 68 en 74 heeft ie gewoon overgeslagen. De kleertjes vlogen erdoorheen. En ze waren zoooo leuk! Ik had ze graag wat langer gebruikt. Ze zijn nog bijna nieuw. Al helemaal omdat het zo warm was heeft ie de eeste 3 weken ook bijna alleen maar in z'n romper gelegen. Dus de pakjes van maat56 heeft ie 1 of hooguit 2 keer aangehad.
Ik hoop maar dat ie nu wat langer met z'n kleren gaat doen. En dat de volgende ook een jongetje is, dan kan die het ook nog eens aan. hihi. Of we maken er een heeeeeele stoere meid van.
Nou de groeten!
Liefs Nelleke

Stef (7 maanden) heeft nu ook maatje 74.
Er zijn wel wat dingen in mt 68 die hij nog past, maar het is echt niet veel meer.
Hij heeft gelukkig wel alles een redelijke tijd aangehad. Hij is dus niet in sprongen
overal snel uit gegroeid. De laatste keer op het cb woog hij trouwens 9 kilo en was hij 71 cm. Ben heel benieuwd naar de volgende keer....

Liefs Annet

Terug
Bovenaan