welke maat hebben jullie kindjes??

Linde is 6mnden en 3 weken oud en draagt maat 68.
Dit past ook nog prima, ik ga  binnenkort wel naar  maat 74 want in die maat heeft ze zo'n leuke kleertjes. De 68 kleertjes heb ik voornamelijk gekregen van het kraambezoek en wat van haar  zus. Maat 74 heb ik zelf gekocht en ik zag vandaag dat ik daarin wat overdreven heb maar mevr. zal er de komende maanden superleuk uit zien!!!

groetjes  Danielle.  

Mirthe draagt rompers maat 86/92. Bovenstuk 80 onderstuk 74. Ze is dinsdag naar cb geweest en is nu 73,5cm........dus maat lengte verhouding is ook geen pijl op te trekken.

Voor Tijn heb ik nu toch echt maat 68 weg gelegd, het past eigenlijk al een tijdje niet meer zo goed (of in ieder geval hou ik van ruim zittende kleding) en nu heeft hij 74/80. Het ligt aan de winkel en aan het model, het moet lang en niet al te wijd zijn.
Tijn was vorige week bijna 71 cm en 8365 gram en hij was toen bijna 6 maanden, al een hele vent dus.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26-09)

mijn zoon is 6 maanden en heeft maat 74 en soms al 80 wat   maak je je druk zolang hij goed groeit en binnen de curve zit.
Trouwens maten verschillen van winkel tot winkel ook nog heel erg ik laatst een broekje gekocht dat was zelfs nog maat 68.Dus dat zegt volgens mij niks

hoi
als ik dit zo allemaal lees is mijn mannetje toch echt wel groot hahahahaha
hij is 6mnd 70 cm lang en weeg 9 kilo
en past bijna niet meer in 68 dus we gaan nu naar de 74 toe hahahah
grioetjs priscilla

Terug
Bovenaan