welke maat hebben jullie kindjes??

Hoi ,

Nikita heeft maat 74 aan , omdat maat 68 al zo'n 3 weken te klein is.
Te kort dan , want ze is vrij slank.Bij cb hadden ze haar gemeten op 68,3.
Niet goed volgens mijn want d kleertjes waren toen al te kort.

Groetjes Jessica

hoi..
Mila is nu 6,5 maand en draagt 68
Het ligt een beetje van welke winkel ze de kleding heeft..maar ze gaat nu wel na bovenmaat 72.
ondermaat 68
ik ben vorige week naar cb geweest toen was ze 8 kilo en 67 cm.
een flinke meid.
groetjes piewie

Hier nog zo'n lange.... Aaron is volgende week 7 maanden en we zitten nu in broekmaat 74 en bovenmaat 80..

Laatste keer  bij het CB was hij 75,5 cm en woog hij 9.730gramm, hij hoorde echt bij de grote zeiden ze daar,hahahaha
Als je hem ziet is het ook een hollands welvaren,hahaha

Groetjes Brigit mama van Aaron (2 sept '06)

Haai!

Ik zit weer eens illegaal op het werk te forummen dus ik kan niet alles nakijken. Thomas is al begonnen met maat 62. Alles kleiner kon gelijk al de kast weer uit, hihihi! Hij is nu 7,5 maand en heeft broekmaat 74, en is afwisslend iets te groot, passend of iets te klein... Qua t-shirts en truitjes zit onze beer nu in maat 80 en afhankelijk van het merk soms 84 (of is het 86??) We moeten volgende week pas weer naar het bureau maar ik schat hem nu op 9,5 KG en de lengte..... ehmm... weet ik even niet vanaf mijn bureau...
Wel wisselend he? alle maten van onze kinders?

-X- Marieke

mijn baby is een van de oudsten (ze is van 15 juli, dus nu al 8.5 maand) en ze draagt nog steeds 68. Ze is ook echt 68cm (maandag gemeten). Ik heb echt een kleine uk. Maar... ze kan wel al aan 2 vingers lopen. Ik ben bang dat haar energie allemaal in dat loepn gaat zitten in plaats van in groeien hahaha

Barbara

Marit is van 26-08 en nu dus net 7 maandjes. Broeken heeft ze maat 74 en ik denk dat dit de laatste dagen zijn dat ze truitjes maat 68 aan kan, wat die zitten errug getailleerd zeg maar. ze is nu dus echt een maatje 74. Ze krijgt overigens al echt zo'n grietje-figuurtje, je weet wel, zo'n echt meisje-meisje; lange slanke beentjes en klein kippekontje! Zooooooo schattig!

Terug
Bovenaan