Welke mamafiets kopen?

Ik heb een Cosina. Die bevalt heel erg goed. Het is een fiets met een behoorlijk zwaar frame, wat voor de kinderen wel weer een voordeel is (hij valt dan niet snel om, enz), maar je moet hem niet hoeven optillen. Erg stabiel, verkrijgbaar in verschillende wielmaten en kleurtjes, stuurslot en stevige standaard. Ik ben er erg blij mee!

Groetjes, Marisa

Hallo,

ik heb twee maanden geleden de wit metallic Batavus MambodeLuxe gekocht bij wim de vos fietsen. Allemaal via de e-mail geregeld en ik kreeg 20% korting op de verkoopprijs. Ze hebben de fiets keurig aan huis afgeleverd (kosten 25 euro) en ik kon 's avonds met telebankieren het geld overmaken. Je kunt de fiets ook bij verschillende punten afhalen. Moet je maar even op hun site kijken.
Het is een hele fijne fiets en ook nog top wanneer de kinderen niet meer meerijden!
www.wimdevosfietsen.nl

Succes met je keuze!
groetjes, kiki (mv Iris mrt 05 en Stijn mrt 07)

Hai,

Ik heb de gazelle bloem fiets.

Ik vind hem super! 7 versnellingen zitten er op.
Een dubbele standaard, zodat ze fiets niet omvalt met een kind voor of achter op.
Het stuur kan opslot, zodat het stuur niet draaid als je kindje voor op zit.

Het is echt een aanrader, want het is zelfs de fiets van het jaar 2008 geworden. Hij is wel prijzig.
Maar heb het met het fietsplan via mijn werk gedaan.

Succes

Groetjes Linda

waarom zijn die mamafietsen zo populair? ik vind ze niet zo mooi. Heb net een jaar een nieuwe fiets, jelte zn stoeltje kan dr prima op en kan ook nog best makkelijk op en afstappen... en tja hoelang heb je je kindje voorop?
Ach ja, ik ben blij met mn fiets! (gazelle)
Succes met het kopen van een nieuwe fiets! Is leuk weer fietsen met de kids hé?
Zonder Jelte vind ik dr nix aan, haha..

Gr. Saskia.

Ik begrijp ook niet helemaal waarom je speciaal een mamafiets moet hebben. Ik heb een gewone gazelle, tweedehands en al een jaar of 12 oud. Doet het prima met zitje voor en ook achterop! Buggy er nog bij, gaat allemaal prima. Zo vaak heb ik de buggy er trouwens niet op.
Maar wel leuk natuurlijk om een nieuwe fiets uit te kiezen, veel succes er mee!

Saskia en Sjana,

Ik heb een ontzettend mooie en nog in prima staat zijnde hele fijne gazelle fiets. Alleen ik weet niet hoe jullie het doen maar ik kom met mijn lange benen bij elke trapbeweging met mijn knieen tegen het voorzitje aan en kan niet zonder een lantaarnpaal bij de hand opstappen omdat de afstand tussen het zitje en mijn zadel te krap is. Tevens zitten er onder deze fiets ultra sportieve en dus dunne bandjes die het gewicht nog maar net trekken en de fiets met zitje erop erg onstabiel maken.

Kortom waarom 'moet ik nou zo nodig' een mamafiets....omdat ik met kind en al niet op mijn eigen fiets pas. Ik zit er dus niet op te wachten om veel geld wat ik veel leuker kan besteden uit te geven aan een fiets  en ik vind de mamafietsen ook echt spuuglelijk en lomp maar tja ik moet wel kunnen fietsen met 2 kids dus daarom. Kortom ik vind het superfijn dat jullie zo enorm goed met kind en al op jullie fiets passen maar mij lukt het dus niet en dat vind ik eigenlijk best heel jammer...

groetjes ing

Terug
Bovenaan