Welke zwangerschapstest is nou goed en betrouwbaar?

Ik heb wel al wat ervaring met de Kruidvat testen, ben daar zelf niet echt tevreden over. Hebben jullie tips welke goed zijn en welke jullie hebben gebruikt?<br />
 
Kruidvat 2v5, zwanger en kids dipsticks, clear blue met plusje, sensitest dipsticks. Als je echt zwanger bent werken ze allemaal prima. 
 
Early predictor gaf bij mij al ver voor mijn NOD een vette streep! Zag toevallig vandaag een filmpje van iemand die zwanger was en allemaal testen ging proberen, Kruidvat test gaf gewoon negatief aan terwijl de rest positief was. ?
 
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik heel erg verbaasd ben over de hoeveelheid testen en verschillende soorten testen die mensen doen. Ik heb altijd gewacht tot ik ongesteld werd en alleen getest toen ik 1x overtijd was en had toen een zeer duidelijke positieve test. Nou scheelt het dat mijn cyclus regelmatig was en ik dus precies wist wanneer ik overtijd was, maar het scheelt wel een hoop geld ;-)
 
[quote quote=10528219]Early predictor gaf bij mij al ver voor mijn NOD een vette streep! Zag toevallig vandaag een filmpje van iemand die zwanger was en allemaal testen ging proberen, Kruidvat test gaf gewoon negatief aan terwijl de rest positief was. ?[/quote]Bij mij zag ik gisteren bij de early predictor een heel licht streepje dus ik dacht vandaag ik ga weer testen maar dan met de Kruidvat early maar die is inderdaad negatief! Terwijl ik gewoon wel last van zwangerschap symptomen heb, ben nu gewoon bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt
 
Als ze op de markt mogen zijn, zijn ze allemaal goed en betrouwbaar, ze moeten echt aan strenge eisen voldoen daarvoor. 
Zelf heb ik vaak getest met kruidvat 2v5 en 2besure dipsticks (en de moeders voor moeders test, maar die doe je uiteraard pas als je al duidelijk zwanger bent).
 
Terug
Bovenaan